Gå til innhold

April: har alle her vært på 4 mnd kontroll???


palia

Anbefalte innlegg

bare lurer for vi har vært på 3 mnd og skal på 5 mnd i morgen, men ikke noe 4 mnd kontroll!!

Trodde det var likt for alle i norge jeg, men er vel kanskje opp til vært enkelt helsestasjon... syntes ihvertfall det er veldig lenge å gå 2 mnd uten kontroll så har vært såvidt innom for å veie da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke helsesøsterkontroll, men fysiterapigruppe. Dvs. en fysioterapeut har en samtale med 10 og 10 i slengen om motorisk utvikling og sånn. Og så veier de som vil, men ingen samtale med helsesøster. 5 mnd. er noe lignende - helsesøstersamtale i gruppe (barselgruppa samlet). De som vil veier, så det er ikke før 6 mnd det er "orn'tlig" kontroll igjen. Da er det lege, helsesøster og vaksine.

 

helt ok for min del, det er jo bare å stikke innom hvis man lurer på noe, og da er de veldig imøtekommende og hyggelige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var på 4mnd kontroll, da målte vi og veide.. så var vi bare hos fysioterapeuten! vi kunne velge å vente med fysio til 5mnd kontr å ta alt i samme slengen, men jeg ville måle og veie da uansett,derfor tok vi den innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...