Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 etter over ett år med prøving. Han konstaterte at det dreide seg om pco- å, ble så lei meg! Har fått respept på Primolut og dobbel Pergotime. Står ikke hvor mange dager jeg skal ta Promolut, noen med erfaring?? Dette var en trist dag, håpet om graviditet sloknet når jeg fikk vite om pco...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Leit å høre... Hva er pco-å?? Lykke til vertfall... Det ordner nok seg for deg også...
Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Ikke pco-å... Men Pco, å jeg ble så lei meg..Skjønner??
Alba44 Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Sender deg en stor trøsteklem!! Skjønner godt at du ble lei deg, men er da absolutt håp for det....? Uansett: lykke til!!
~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Huff da! Ikke noe gøy med pco, jeg har også det....har hatt det i ca 10 år. Men har vært gravid 4 ganger på den tiden, så det er jo håp. Selv om jeg har mistet flere ganger. Men jeg finner trøst i det at jeg kan bli gravid. Men nå sliter jeg. Går på pergo selv, men vet ikke hva Promolut er... Lykke til, håper det blir spire på deg snart!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Hei, Jeg fikk primolut etter min MA for fire år siden. Mener at jeg skulle ta de i 7 dager for å fremkalle TR, (slik at jeg fikk en utrensing) Men jeg hadde noen cyster, så det kan helt sikkert være en kombinasjon der.... Men da hadde vi prøvd i et helt år uten at spiren satt, og jeg skal si deg en ting. 7 dager med primolut og etterpå en mindre behagelig runde med Profasi så satt spiren! Og den ble der, for nå har vi en nydelig gutt på 3 år. Vet ikke om det var Primolut, men Profasi hjalp på første forsøk, så jeg kan virkelig anbefale det. (det var litt dyrt, men vel verdt det) Lykke til! "stormagesnart"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå