Annika & Smulen Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Er 5+4 i dag og alt er et ork. Har ikke så veldig lyst til å fortelle noe på jobben ennå, men jeg klarer jo ikke å henge med på det som skal gjøres så det spørs om jeg ikke må si noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annika & Smulen Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 11. september 2006 Er forøvrig også en tidsinnstilt bombe om dagen så mulig noen har skjønnt noe allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 det lurer jeg på også..er 7+2 eller noe i dag og så trøtt at det er ikke på måte..gjesper og gjsper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 Er i uke 23 og er trøtt enda. Har sovnet på jobbet ett par ganger... hehehehe Mine tidligere svangerskap var jeg ikke trøtt i det hele tatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 He he det kan vare under hele svangerskapet det... Men det går jo mest bort i fra 12 uke har jeg lest.. Vet akkurat hvordan du har det..Men la meg nedpå litt jeg da når jeg kjente meg sliten. Sliter med og våkne om natta jeg nå..uff..slitsomt. Er nok noe vi bare må vende oss til, lykke til hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå