liten_en Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Ja selvom alle EL testene mine har vist positiv i 7dager nå så gjør vi oss klare til å begynne den første ordentlige prøve perioden vår. Ligger på et 5stjernes hotell i sentrum og begge har nå dusja(sammen). Nå skal vi se en romantisk film med dempet lys. aaah
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Tror faktisk du bør ta en graviditeststest først jeg ;-) Får du positiv el-test så mange dager på rad er det nok antagelig fordi du er gravid...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Ojjjjjj - de hørres digg ud! Kjenne eg bler småmisunnelig her eg sidde. Me får prøva å itteligna det der når me ska sova på hotell ons/tor ;o) Kooooos dåkker! Og sett inn en fulltreffer får meg! ;o)
liten_en Skrevet 11. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2006 Jeg tviler på jeg er gravid egentlig. Jeg hadde jo en kraftig mens for to uker siden idag. Og jeg har ingen symptomer engang. men... jeg får vel bestille en graviditets test da, så skal jeg vise deg...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Og så har du tid til å være her inne på din baby..??
liten_en Skrevet 11. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2006 Hehe, ja ikkje sant? det e noge eget me å være på hotell syns eg. Håpa knallen min blir ferdige be barberingå si snart. hehe... Ja me ska prøva alt me kan å setta inn en fulltreffer hvis den ikkje allerede e der. Kosa dokk masse på hotell dokke og då Satse du og på en fulltreffer då eller?
liten_en Skrevet 11. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2006 Alva, hehe, jeg håper du har rett, men jeg velger å tro jeg ikkje er gravid sånn at eg ikkje blir skuffa.. ) Men jeg skal gi dere beskjed uansett om den er positiv eller ei.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Satse på fulltreffer heila denne ugå bare for å ver sikker, hehe. Me har kje så romantisk hotellromsopphåll då, for me har me tuttå på 17mnd. Men om me legge na på bade så kan me jo kosa oss på romme ;o)
liten_en Skrevet 11. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2006 Eg e inne på bim nå te typen e ferdige me barbering. skjønne ikkje koffor han ska "pynta" seg sånn men det mannen ønsker, det får han (innenfor visse grenser)
liten_en Skrevet 11. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2006 Hehe, legga na på badet? oppi badekaret då me masse puter under. Kryssa fingrane for dokke eg ihvertfall
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. september 2006 #12 Skrevet 11. september 2006 haha, ja eg syns eg ser na... tenkte å ha me reiseseng då ;o) jerna badekar hadde vore fordel, så klare hu kje reisa seg? hmmm *vurdera*
liten_en Skrevet 11. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 11. september 2006 hehe... hvis du har reiseseng så vent te hu har sovna og sett sånne små øreklokker på na.. Badekar e sje dumt altså, men eg va sje ein liden unge når eg sov oppi der.
liten_en Skrevet 11. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2006 Men nå begynner filmen vår, kanskje jeg kommer på en god del senere hvis jeg ikkje får sove. hehe. 'Natta" alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå