Gå til innhold

Desember: Når først tar han sutten

Anbefalte innlegg

Ja, damer det gjelder å ikke gi opp!!!

Det har ligger smokker i senga hans siden han ble født og vi har prøvd med jevne mellomrom. Men ugh, de var ikke noe særlig.

Så nå har han fått en tann oppe og i forrige uke begynte han å skjære tenner. Og det er den værste lyden jeg hører, da fant jeg frem en smokk og ba han tygge på den, og den var skikkelig populær. Nå koser han seg med den som bare det....

Tror jeg ikke er av de som gir opp så lett.....

Yesss....

Fortsetter under...

Hmmmm, hvorfor får jeg ikke opp Elvedatter sitt svar??? Data er underlige greier....

Jeg prøvde også å gi Hans Marius smokken, og han tygger iherdig på den. Men så kaster han den vegg imellom, hehe.

Ja, det gjelder å ikke gi opp. Den tannskjæringen går jo gjennom marg og bein, uff.

Annonse

Her er det blitt motsatt.. Han tok smokken fra første stund da han var mindre, men nå vil han ikke ha den lengre! Han bare ser på den å kaster den veggimellom :) Så da er det vel slutt på smokketiden tenker jeg, om han da ikke plutselig finner på å ta den igjen...

Ikke så lett å vite med de små :)

Smokkene bør sjekkes før hver gang de brukes, står det på pakningene, jeg drar godt i de minst en gang for dagen!

Silikonsmokkene er ikke så svake som de var før, og latex kan jo være allergifremkallende... Jeg ville heller brukt silikon, men byttet smokk ofte! Husk å sjekke at smokken tilfredsstiller kravene fra europeisk standard EN1400, da har de bestått tester der de drar i smokken selv om det allerede er laget "bitehull" i den.

Det har kommet en ny silikonsmokk for litt siden: ORTODENT. Den skal hindre utvikling av bittfeil også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...