Gå til innhold

Å vi får en.........................................:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JENTE!!!!!!!!!. han sa det var ca 70-80% sikkert. han kunne ikke se noen mannligekjønnsorgan. Så nå skal vi lete etter jente navn:D Dette var utrolig morsomt. mannen min ville egentlig ha gutt, men ble veldig glad da han hørte det var en jente. legen sjekket hode str. den var under gjennomsnittet, men jeg vet at jeg kommer til å få ett lite barn. Hode str. var 21,7. Er det noen som kan sammenlikne med meg, er 24+3 i dag. I tillegg så spente å slo den lille jenta hele tiden. jeg trodde at jeg ikke kunne kjenne handslag, men jeg kjennte de TYDELIG. dette var gøy:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERE MED JENTA!!!!!!

Skrevet

Gratulerer, og lykke til med navneletingen! ;)

Skrevet

Gratulerer :o) Så gøy med en liten jente!! Koselig å begynne å tenke på den i magen som han eller henne!

Skrevet

GRATULERER!!!

Så gøy, også så personlig som det blir når man vet om det er HAN eller HUN?

Vi har vært på to UL, og ikke sett noe som helst da VÅR er svært urolig og har vært siden den var tretten uker... Så idag bestilte samboern ny UL time i uke 21 (3. okt), så vi kan begynne å handle litt snart....

Hold oss oppdatert på navn, a?

Skrevet

Vi har ett favoritt navn, det er Leah. Men vi er fortsatt åpne for forslag

Skrevet

Gratulerer med jenta! Eller "jenten" som det vel heter der du holder til... :) Begynner virkelig å skjønne de som vil vite kjønnet nå - skulle kjøpe gave til ei venninne som ikke har vært på ul enda, så jeg ville gjerne kjøpe noe kjønnsnøytralt. DET var ikke særlig lett gitt!!! Fant EN eneste body som var brukanes, etter å ha lett gjennom tre butikker.... Det trenger ikke være enten rosa eller blått altså, men det meste av babyklær er faktisk kjønnsdefinert.

Skrevet

Gratulerer så masse med en flott liten jente i magen.. (Det var første barnet deres?) Jeg må si til sammenligning at jeg er VELDIG fornøyd med å ha en jente som førstefødte. De er ofte roligere enn guttene. Så dere kan glede dere over at det er en jente.. Vi hadde lyst på gutt forrige gang som nr1 (lite gutter i familien) men det gjorde INGENTING at det kom en så vakker og fantastisk snill jente.. Vi er storfornøyd med skjønne lille jenta vår som nå skal bli storesøster i mars. Da blir hun 2år.. Vi håper igjen at det blir gutt.. men blir IKKE lei oss hvis vi får en til sånn herlig jente som vi har... *storsmiler*

Skrevet

Så hyggelig. Gratulerer masse. Vi får også jente. Vært på 2 UL og begge gangene har de vært 100 % sikre på at det er jente ;o))))

Vi har 3 gutter fra før så gjett om det blir stas

Skrevet

Hurrrraaa!!! :) Grattis med jente..:) Kjempe morro! :)

Vi skal på onsdag vi da, så da håper jeg vi får vite hva vi får...jeg er sååååå spent!!! :)

Skrevet

heisann. jeg sier egentlig ikke jenten, ikke jenta heller. jeg sier Jento. Men det var berre baggateller. det er som du sier ikke så lett å kjøpe nøytrale klær

Skrevet

Ja, blir morsomt dette ger. blir spennende å se hva dere får da:D

Skrevet

Kjempe...:) Dere går for en liten Leah? Kjempe fint navn da, liker det veldig godt selv...:) Har ikke bestemt oss for navn enda vi da..:) Kanskje vi får litt mer inspirasjon når vi vet hva vi får..:)

Har fått vogna i hus i år da.. Så nå står den her i stua, å jeg kan se og tafse på den...*sukk* Alt har liksom blitt så virkelig nå..:)

Skrevet

Kjempe...:) Dere går for en liten Leah? Kjempe fint navn da, liker det veldig godt selv...:) Har ikke bestemt oss for navn enda vi da..:) Kanskje vi får litt mer inspirasjon når vi vet hva vi får..:)

Har fått vogna i hus i år da.. Så nå står den her i stua, å jeg kan se og tafse på den...*sukk* Alt har liksom blitt så virkelig nå..:)

Skrevet

Vi har ikke bestemmt oss for navn enda. Men dette er det eneste vi har kommt på som begge liker:) Vi skal handle vogn i oktober tror jeg, gleder meg:D

Skrevet

Hehehehe Gjett om jeg tok feil liksom!!

Grattis så mye med jente=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...