Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 tok det før dere sluttet med p-pillen til dere ble gravid?? Jeg har gått på cerazette en stund dvs nesten 2 år.... Og ønsker å slutte nå fordi vi er klar for en/ei til:-D.. Og jeg bør vel begynne på folat nå...
frida`s mamma Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg sluttet på pillene(trionetta) i oktober/November, og var veldig klar for en liten. Begynte med folat i januar. Tenkte veldig på om tenk visst jeg ikke ble gravid hva skulle vi gjøre da. Tenker du for mye tar det mye lengre tid, vet det ikke er lett å la være å tenke og håpe. Vi begynte med husbygging i august, og da kom tankene på andre ting og da slo det til med engang. Ble befruktet ca 1september, og fødte ei stor jente i begynnelsen av juni 2002.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 ingen som vet eller har peiling?? hvordan funker den el testen da?? Kan man ta den når man ikke har hatt ortlig mens på nesten 2 år da? håper noen kan svare:-D
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 med førstemann sluttet jeg på pillen en gang i april (04) og hadde siste mens i slutten av juni samme år. fikk jente i april 05. etter hun ble født gikk jeg på cerazette til slutten av februar i år. hadde 2 intensive pp'er da frem til jeg fikk ny jobb. begynte å prøve igjen nå etter sommern og jeg er nå i min 2. pp igjen ) Tror godt du kan begynne å el-teste om du vil det. Tror ikke det har noe å si om du har hatt tøysemens i 2 år, enten er den der eller så er den ikke.
melkekua™ Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Spiren satt rett etter jeg sluttet med Yasmin ) Resultatet er nå litt over 1 år ) Men hører om de som bruker lang tid på å få en ordentlig syklas igjen.....så vær forberedt at det kan ta litt tid! Lykke til! Håper dere ikke trenger å prøve så lenge!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 tusen takk for svar:-) skal slutte med p-pillen i morgen.. så får jeg begynne med folat også..... håper vi slipper å vente lenge... håper på å bli gravid før desember/januar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå