Gå til innhold

Gaia-gruppen på Ullevål?!?!

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Gaia-gruppen på Ullevål?

Jeg synes ikke det er så mye info å få om det, nesten bare en setning på sidene deres.

Noen som har hatt kontakt med dem? Var det bra? Når tok du kontakt? Osv.

Hilsen en med angst for fødsler, sykehus, sykepleiere, osv.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6282443-gaia-gruppen-p%C3%A5-ullev%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har snakket med hun som leder prosjektet fordi jeg holder på med å lage en dokumentarfilm om fødselsangst. Jeg begynte med den nå i sommer da min egen angst virkelig kom til overflaten.. Jeg synes hun var veldig hyggelig, ble veldig godt mottatt og hun var svært positiv til å la seg interviewe til filmen.

HVis du lurer på om du skal kontakte dem bør du nok gjøre det snarest, for jeg forsto det som at de har ganske mye å gjøre. De har kontor tid på tirsdager, synes jeg å huske, hvis du bare ringer ullevål og spør etter noen på Gaia så får du sikkert hjelp. Husker ikke hvilken fødeavd de tilhører. Hun som leder prosjektet heter Hilde Synnøve Spilling.

Jeg håper å få kontakt med flere gravide kvinner som har lyst til å være med på filmen min. Jeg har nå bare 3 uker til termin, og har filmet meg selv om min frem- og tilbake-gang endel uker nå, og det går virkelig bedre! Jeg ønsker å sette fokus på dette problemet mange sliter med, og søker å finne løsninger på det.

Jeg har veldig lyst til å få være med og prate med en som ønsker kontakt med Gaia, så hvis du kunne være interessert, kunne du sende meg en mail til [email protected], så skal jeg sende deg mer informasjon om prosjektet. (jeg har ikke noe problem med at enkelte kan ønske å være anonyme) Evt kan du bare legge ut et svar her med epost adressen din, så sender jeg deg en mail.

Lykke til videre!

Vennlig hilsen

Hei og takk for svar!

Spennende tema å lage dokumentarfilm om!

Jeg ønsker ikke å være med på film, men det er det kanskje andre her som vil?

Ble litt nysgjerrig, vet du når og hvor den blir vist?

Vil jo gjerne se..

Lykke til med både film og baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...