Gå til innhold

uke 10 og blør...


Flyme

Anbefalte innlegg

Ser ut som mensen, og det startet for litt siden. noen som har vært borti dette? Har hørt at man kan blø litt når fosteret " kobles" til med navlestrengen, men er det nå?

 

Pliiiiis svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg mener det er i uke 5, jeg blødde da og fikk bedskjed av legen at det kunne være normalt i denne uken.

 

jeg skulle heller ikke være forundret om jeg ville blø litt rundt når jeg egentlig skal ha neste mens, dette har noe med hormonproduksjonen å gjøre.

 

Jeg fikk beskjed at hvis jeg blødde lite og det var friskt blod var det ikke farlig og heller ikke hadde smerter i underlivet (kansje to/tre dråper i truseinnlegget for dagen). Skulle dette forandre seg under blødningen måtte jeg ta kontakt.

 

Men jeg ville tatt kontakt med legen i morgen, for en hver blødning kan være forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk!!!!!!!!!!

Puster litt lettere nå. Har ikke vondt og det er friskt blod!

Skal ringe legen i mårra!

Takk igjen, da sover jeg litt bedre i natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vet veldig godt hvordan du har det, jeg er i dag 10+5, og på lørdag begynte jeg å blø.

Det var såpass mye som en vanlig, kraftig mens. Jeg ringte legevakten, og fikk beskjed om å legge meg ned og ta det med ro. Fortsatte og blø utover søndagen, men det minket på mengden, og jeg hadde ingen smerter, og det kom ingen klumper.I dag har det bare kommet brun utflod.

Har vært hos legen min i dag, og fikk beskjed om at dersom det ikke hadde vært klumper og smerter så var det et godt tegn (Fosteret er ca 3 cm på denne tiden).

Skal på UL i morgen, er veldig spent på hva vi kommer til å få se. Håper på det beste, men frykter det verste...

 

Dette var kanskje ikke til så mye hjelp, men kontakt legen din, det skal du alltid gjøre ved blødninger i svangerskapet.

 

Jeg skal krysse armer og ben for deg, hold meg oppdatert på hva som skjer. Jeg skriver ikke så ofte, men jeg leser hver dag!!

 

Klems fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søstra mi blødde også i uke 10, men d gikk over senere på dagen. hun sa i fra til legen og fikk tidlig ul, og alt var i orden me lille knøtte. så d kan gå bra, d er jo forskjell fra person til person, men en posetiv ting er at du ikke har mensen smerter.

ta kontakt me legen i morgen så blir du sikkert følgt opp me ul, så får du se om alt er som d skal.

 

masse lykketil, d går sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme deg, men jeg hadde en SA i uke 10. Begynte plutselig å blø, som om jeg fikk mensen. Hadde ikke smerter i det heletatt, men jeg mistet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...