Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Er det noen som har erfaring med Gaia-gruppen på Ullevål? Jeg synes ikke det er så mye info å få om det, nesten bare en setning på sidene deres. Noen som har hatt kontakt med dem? Var det bra? Når tok du kontakt? Osv. Hilsen en med angst for fødsler, sykehus, sykepleiere, osv. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6282350-gaia-gruppen-p%C3%A5-ullev%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
motherO Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Hei du. Jeg har litt erfaring med dem. Det første jeg gjorde var å be fastlegen min sende en henvisning til Gaia på Ullevål om at jeg ville snakke med dem pga fødselsangst. Etter noen uker fikk jeg et brev i posten fra Ullevål med time hos en Gaiajordmor. Da var jeg vel i uke 24 tror jeg. Jeg møtte opp på fødeavd den dagen jeg hadde time og fikk snakke med en veldig koselig og forståelsesfull jordmor. Nå var jeg ikke så innstilt på å snakke meg igjennom fødselsangsten, men ville ha keisersnitt - så hun sa vi ikke trengte å bruke tid på noe annet enn at hun skrev sin anbefaling og ordnet med time hos gynekolog på sykehuset. Man må snakke med en gynekolog/overlege ang keisersnitt og innvilgelse. Det har jeg gjort og heldigvis fått, så for min del var det kun med denne ene samtalen hos Gaiajordmor. Men hvis du virkelig ønsker å snakke om angst i forbindelse med fødsel eller tidligere opplevelser, samt legge en "plan" for hvordan du vil ha det denne gangen, vil jeg absolutt anbefale dem. Tror du vil ha godt utbytte! Lykke til med deg uansett hva det blir til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6282350-gaia-gruppen-p%C3%A5-ullev%C3%A5l/#findComment-6285031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå