Gå til innhold

Kjempe sulten og spiser som et troll...

solfrøken-♂♂♂

Anbefalte innlegg

I dag når jeg var på jobb ble jeg kjempe sulten rett etter at jeg hadde kommet. Da hadde jeg allerede spist to ganger før jeg begynte (kl 13) Så jeg måtte bare spise litt. Etter 30 min fikk jeg så mageknip, som om jeg ikke hadde spist på 3 dager el noe... og etter enda 1 time tok jeg meg en skive til og da begynte det å gå over.

Forrige gang var jeg kvalm, og gikk konstant å småspiste for ikke å bli kvalm. Jeg er ikke kvalm nå, og bare 4+3 uker på vei. Hvordan skal jeg kunne gå å spise hele tiden uten å måtte si hvorfor til de andre på jobben? Jeg har ikke lyst til å si noe enda, siden det er så veldig tidlig.

Hadde heller ikke et sånnt dilemma sist da jeg var sykmeldt fra før.

Noen som har noe tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare si at du har lest på Grete Roede at de anbefaler å spise ofte og lite. Og at du prøver å starte en ny livstil for deg og familien, i håp at du skal få økt energi....

Kanskje litt greit å kunne litt om Grete Roede konseptet først itilfelle noen av jentene på jobb vil slanke seg og spør om råd :)

Funke glimrande for meg iallefall. Flere på kontoret har jo begynt å spise like ofte så meg, for de skal være sunne de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...