Gå til innhold

Dagene går så seint!!!!!!!!!!!!!!!


amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det andre som syntes at tiden går veldig seint. Dagene snegler seg avgårde mot uke 12. Jeg gleder meg til uke 12, kvitt kvalmen, dårlig humør. følelsene av hormonene som leker med deg som en jojo og det sies at da kommer den gravide kvinnens beste tid i 2 terminmester.

 

Nå vil jeg bare sove, dødts trøtt etter å ha vært på jobb. Det er ikke kult å gå å besøke folk, etter en time sitter man i stole og lurer på hvorfor man i det hele tatt gikk, i tillegg serverer de mat som du ikke tåler lukten av, var i konfimarsjon i går, med den buffen, da det var en del barn der hadde de laget pomfri og pølser til dem, gjett hvem som tilbringte deler av tiden over toalettskålen.

 

Sengen er for tiden det beste stedet å oppholde seg. mindre kvalm i liggende stilling, slipper matlukt fra en samboer som spiser middag

 

Er det noen som har fått kontroll over hormonene, her går de som en jojo, stakkar den mannen jeg bor sammen med. mannfolka har det ikke alltid like lett som går rundt en tikkende bombe hele tiden. Min måte å bli kvitt dem på er en kort tur med hunden, hm det har blitt en del korte turer med ham, ikke at bikkja ser ut til å ha noe i mot det.

 

Hvordan har dere det er 7+1 i dag:) og noen uker igjen før ønsket mitt er oppfylt,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg venter på den berømte magen, nå ser jeg bare litt feit ut, akkurat som alle magemusklene har tatt en mega sommerferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!

 

Er lei av å se småfeit ut og å ha kvalmefornemmelser hele dagen.

Bare tanken på lukten i kantinen på jobb er nok til å få meg til å løpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeniiig!!!

har bare lyst til å ligge i senga.......også de hormonene da...har humørsvingninger så det holder! stakkars mann......eksploderte i sinne her om dagen da jeg ville ha brødskive...men så hadde vi ikke smør!!! ble så sinna at ting fløy vegg i mellom........stakkars mannen bare trakk seg forsiktig ned i kjelleren å lukka døra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tida snegler seg avgårde!

Er bare 5+4 i dag, det er jo en eeeevighet til 2. trimester!

 

Er heldigvis ikke kvalm ennå, bare av enkelte lukter, og tanken på diverse mat.. Men det kommer vel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig å høre at det er flere av oss....begynte nesten å tro at det kunne være noe alvorlig galt for formen er HELT ELENDIG!!! Forrige svangerskap var som en drøm, merket ikke at jeg var gravid borsett fra magen, men nå - kvalm hele dagen, orker ikke tanken på mat,( kan ikke spise lunsj i kantinen lengre for jeg brekker meg av den minste ting) tørr i munnen, TRØTT, sliten, sur og grinete. Har også en liten gutt på 16 mnd. som lurer på hva som feiler mamma :-( Men hva gjør man med sånn kvalme Orker ikke å spise noenting - har spist 2 små brødskiver idag + en halv pære... middag orker jeg hvertfall ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er egentlig litt kjekt å se at det ikke bare er meg som syntes at tiden går så alt for tregt.

 

har vært på legevakten i dag og fått konstatert akutt lumbago. Ikke noe kult, gå, sitte, ligge, stå er ikke noe gøy lenger. Sover ikke om natten, og jeg som er så trøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til 2 termin..ALT skal visst være mye bedre der:-) Hormoner er ikke noe vi kan gjøre noe med..bare leve med. Jeg har stort sett latt det gått utover andre enn kjæresten (for han har vært så utrolig snill og god i det siste.:-) - og det hjelper jo). Tar det ut på jobben isteden..ooops, kanskje jeg sitter uten jobb etter at sv.permisjonen er over?:-)ja,ja

Ellers, fint å ha hund ja "Lene". Jeg går også av meg mye IRRITAJSON på tur med hunden tror jeg. Har alliert meg med den nå sånn at jeg/vi skal gå av meg overskuddsflesket etter fødselen:-) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg føler med deg. Jeg venter min andre nå. Første svangerskap gikk treigt. Jeg var kvalm og uvel og syntes tida gikk kjempesakte. Nå med nr 2 så går det litt fortere synes jeg. Jeg har så mye å gjøre at dagene flyr. Formen er bedre nå enn for 2-3 uker siden. Tida går så fort at jeg trodde jeg var i uke 9 eller 10, så logget jeg meg på her og oppdaget at jeg alt var i uke 11!!! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja kontrakten er skrevet med hunden:) Så det blir nok mange turer med ham etter at barnet er kommet ut. Føler at formen er helt elendig og skulle gjerne ha gått lange turer nå så det ikke ble så mye overskuddsfett etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gikk inn i min 12 uke i dag! En uke til og så løper jeg over til 2 trimester! Syntes tiden gikk kjempe sakte...... men nå som jeg bare har en uke igjenn syns jeg tiden egentlig har gått ganske fort!!!! Hvis det er noen trøst! Nesten alle plagene jeg hadde som konstant kvalme, mage vondt, hodepine osv er nesten borte! Reagerer litt på noen lukter, men spiser heldigvis ikke så mye lenger!!!! Og magen har blitt litt større......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer denne 100 ganger, minst.. jeg går rundt som en tikkende bombe.. plutselig er jeg drittsur, så litt uggen, så litt kvalm, så lei meg, så glad, så forventningsfull, så er det drittsur.. og hele regla om igjen

 

et mareritt å leve i hus med det er jeg overbevist om...

 

og dagene går så forbanna tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...