Gå til innhold

Hva ville du ha gjort??

rose_007_har fått ei jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sikker på at vi ventet en gutt i februar, men da jeg og kjæresten min var på UL i uke 17 sa JM at "gutten" var en liten frøken og at vi burde handle rosa fordi det var den fargen jentene likte best. Har nå, 2 uker, etter UL ikke helt klart å venne meg til tanken på at det blir en jente. Hadde dere stolt på JM og begynt å handle rosa baby tøy??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde jeg gjort. jordmoren jeg var hos sa at de sa bare kjønnet viss de var hundre prosent sikkre..... men det har jo da vist seg at de kan ta feil åda.... Men tror jeg ville stolt på henne siden hun virket så sikker..

Skrevet

Kjæresten min sa at han kunne se det samme som JM, fordi hun forklarte hvor og hva hun så, men jeg var visst i min egen lille verden da og så ingenting. Kanskje det er derfor jeg fremdeles er litt usikker :)

Skrevet

Man kan aldri stole 100% på ultralyden heller...

Men for å si det sånn, ville jeg heller stolt på ultralyd enn bare egen følelse...

Skrevet

vet ikke helt.

tror jeg hadde venta til neste ul og hørt da...

ei venninne av meg sa at ho var på flere ul og hos spesialist gynokolog pga noen problemer.

alle sa d ble jente men ut titta det en gutt ...

vi ville vite kjønnet, men tror vi venter til fødselen siden de er såpass usikkert...

Skrevet

hei hei :) jeg fikk beskjed på privat ul i uke 15 at jeg ventet gutt, men på ordinær ul i uke 18 så var det ingen tegn på at det var en gutt nei for der fant legen verken noen tissefant eller pung. Jeg stoler ikke på ul i uke 18 og har bestilt en privat ul 28 september, da er jeg i uke 28 :)

så om du har anledning/råd osv kan jo det være et alternativ for dere også, en privat ul om noen uker :) lykke til

Skrevet

Hvis jordmora var sikkert, så stemmer det sikkert. Men litt skummelt å kjøpe inn masse rosa om det plutselig skulle komme en gutt da! Jeg har selv fått vite det er jente på ultralyd, men jordmora var ikke sikker, så avventer litt det rosa-greiene. Men det går vel an å kjøpe noe nøytralt sålenge før dere er sikre? Hvis vi får vite på neste ultralyd at det blir jente, så kan bli heller slå oss til ro med det og heller kjøpe rosa. Lykke til iallefall :-)

Skrevet

hehehe! Jeg fikk nettopp en mail fra et vennepar som gjerne ville gi bort lassevis med rosa babytøy! De hadde opplevd nettopp det - ultralyd sa jente, men ut kom det en liten gutt!

Skrevet

vi stoler fult og helt på at det blir en gutt vi da....

men nå har vår ul-lege garantert en gutt - vi har sett tissemann og pung veldig tydelig 2 ganger...

å sånn som ho sa det ville jeg ha stolt på det!

Skrevet

Kjæresten min er kjempe klar til å begynne å handle utstyr og klær til jente, men jeg er som sagt veldig usikker. Tror jeg skal prøve å overtale han til å handle nøytrale ting til å begynne med. Så hvis jm sier det samme på neste ul i nov/des så blir de siste innkjøpene jente ting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...