Gå til innhold

NY SKRAVLETRÅD UKE 39 (den andre ble så lang)

Anbefalte innlegg

Hei Jenter

Jeg har vært lite på Bim den siste tiden, mye pga besøk her hjemme og bursdagsfeiring osv. Jeg trodde jeg hadde EL dag 10, men så viste det seg at strekene på billigtestene må være like sterke for å være positiv, så selv om slimet var der så var jeg nok ikke der allikavel. Etter dag 10 og 11 har testene vært bare lyse så jeg vet ikke når jeg kan vente den hersens el'en. Dette er dag 15 og jeg begynner å bli utålmodig av all ventinga. 8 Farsken, det er noe galt med bildet på skjermen her på Bim - jeg ser ikke det jeg skriver, det er knøttsmått jo??)

Fortsetter under...

Måtte bare inn her, det er jo så stor aktivitet på bim-en at vi ramler jo så fort langt ned. I

Ikke mye å fortelle om det som skjer her. Alt går litt trått for tiden, men det er snart helg og jeg håper at jeg får tatt meg inn igjen da. Merker at høsten er kommet, vi har kjempevær, det er ikke det, men jeg liker så absolutt den lyse årstiden bedre enn den mørke. Har alltid synes at høsten er litt trist.... Men, men, plutselig er vi i november, og da begynner jeg som regel å glede meg skikkelig til jul :-) Har allerede stillt meg inn på "gave"-modus. Det vil si at jeg er ikke på leting etter gaver enda,men hvis jeg kommer over noe som passer til noen av de jeg skal kjøpe gaver til, vel,- da slår jeg til. På denne måten har jeg de tre siste årene blitt ferdig i november med gavene,- og det blir langt fra så dyrt. (Eller, det koster jo like mye, men man merker ikke at man bruker noe ekstra :-) Kjempelurt!!!),- og jeg slipper unna alt som heter stress. Utrolig deilig altså. Ha en fin kveld alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...