Gå til innhold

Siss75 - 5 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte inn en siste tur i kveld. Mange gravide i dag! Koselig!

Krysser fingre for en sterkere strek i morra på deg, Alba! Jeg har enda ikke huska å teste... ;o) Men har fått rydda endel!

¨

Ha en fin dag i morgen, og en riktig god natt. Sweet dreams!

Klem, Siss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig med mange positive tester :o)

Føles som det går litt rykk og napp her...enkelte dager stille mens andre dager er det mange gladmeldinger.

Neg. el-test i dag også...hm...forrige syklus var lengre enn vanlig, så kan hende jeg har el senere enn antatt. Er på dag 16 i dag.

Har du testet? Eller tror du fortsatt at el var i helga?

Håper du har hatt en fin-fin dag :o)

Det har jeg; hadde tidligvakt, kom hjem til ferdig middag, sov en liten ettermiddagslur på sofaen og så fikk jeg såå lyst på kanelboller, så da måtte jeg bare til pers med bakebollen. Og så på en tirsdag da... :-/

Klem,A.

Skrevet

Hei, Alba! :o)

Kanelboller... mm, det hørtes godt ut! Jeg prøver hardt å være litt flink med kosthold og mosjon om dagen, og foreløpig har det gått ganske bra. Men jeg bli veeldig frista av alt mulig, jeg er altfor glad i mat - og sjokolade, sukk.. Har bakt brød i kveld, jeg da. Venter på at de blir kalde nå, så jeg kan få lagt meg snart! Begynte alt for sent, vet du, tok det etter jobb, og i dag hadde jeg "seinvakt". En dag i uka gjør jeg det, og da jobber jeg helt til 22. Slitsomt! Jeg er ikke noen senvakts-person! :o)

Jeg tok en test til, og den var like blank som den forrige. Så jeg velger fortsatt å tro på at el var i helga, for da bør vi ha truffet, altså! ;o)

Du fortsetter vel å teste, eller? Noen dager til, i tilfelle? Kanskje el'en din var når du hadde svakt utslag? Jeg vet liksom ikke helt hvor pålitelige de testene fra billigetester er, jeg, hører jo begge deler. Kanskje de ikke alltid viser kjempeklar strek, selv om el er rett rundt hjørnet? Ikke lett å bli klok på, hvertfall!

Men nå MÅ jeg legge meg, skal jo tidlig opp i morra! Hjelpe meg i morra tidlig... sukk..

Sov godt, det gjør du vel alt, tenker jeg. Natta! :o)

Klem fra Siss.

Skrevet

Hei!

Må dytte litt på tråden vår, i tilfelle du stikker innom i løpet av helga! :o)

Hvordan går det hos deg? Blitt noe klokere på el-testen?

Jeg prøver å holde meg kald og rolig her, og ikke få opp forventningene,men jeg har ganske ømme brystvorter om dagen. Og det har jeg egentlig bare når jeg er gærkald. Men det kan absolutt hende at det er kroppen min som lurer meg litt, så jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli for spent.

Håper alt er bra hos deg, og at du har en deilig, avslappende helg!

Klem,

Skrevet

Hei Siss :o)

Har vært passiv på bim-sidene de siste dagene. Ble litt lei meg da jeg har testet daglig siden dag 10 uten å finne el. Som jeg har skrevet i en annen tråd her, så tok jeg en test for sikkerhets skyld i sta` mens jeg ryddet på badet. Og jammen var den ikke positiv :-D Måtte ta en til mens jeg ropte på min kjære. På dag 20 lyste 2 positive el-tester mot oss!! Jippi!!

Ømme brystvorter høres jo meget lovende ut da!!

Jeg hadde det da jeg var gravid!

HÅPER for deg at det er noe svært lovende i vente ;o)

*krysser fingrene for deg*

Ønsker deg en fortsatt fin-fin lørdag!!

Klem,Alba.

Skrevet

Hei, Alba!

Åå, så DEILIG at du har fått positiv test!! Hurraaa! :o)

Det var koselig å lese! :o))

Har ikke vært så aktiv her inne selv om dagen, så det hadde jeg ikke fått med meg. Man blir litt trist når ting ikke går som en ønsker, og da er det av og til litt godt med en bim-pause. Godt å ikke tenke så mye på baby og svangerskap og symptomer og tester hele tida. Av og til trenger en en pustepause! Men koselig å ha deg her igjen! :o)

Hos meg har det vært travelt med besøk og husarb og jobbing i det siste, så derfor har jeg vært her så lite.

Ja, har hørt at ømme pupper og/eller brystvorter kan være et tegn, men jeg prøver så godt jeg kan å fortsatt ikke skru opp forventningene. Er så kjett å bli så skuffa når tr kommer, orker ikke det igjen. Men de er fortsatt ømme... Særlig den ene. Må faktisk "dandere" dem litt når jeg vil ligge på magen, ellers gjør det vondt. Krysser fingra litt i smug, jeg også! ;o)

Håper svømme-kappløpet deres gir resultater, nå, Alba! Krysser veldig fingra for det! :o)

Ha en kjempefin kveld videre!

Klem fra Siss

Skrevet

Heisann :o)

Hvordan er formen??

*spent*

HÅPER du fortsatt har symptomer på at noe kan være på gang ;o)

Jeg ble så lettet etter å ha fått bekreftet el, at jeg nå i grunn tar det veldig med ro når det gjelder prøvingen. Har mye å gjøre frem til ikm, så regner med at ventetiden går greit. Håper det ihvertfall. Hehe...

Ha en fin kveld!

Klemmer fra Alba.

Skrevet

Hei! :o)

Symptomene er her fortsatt, igrunn, men det er bare det ene symptomet, da, så tror ingenting enda...!

Er veldig godt å ha endel gjøremål da man venter på IKM, ellers blir tida veldig lang. Synes nesten tida virket lengst de første pp'ene, akkurat som jeg har blitt mere vant til at det sikkert ikke skjer noe nå heller. Tenker jo fortsatt på det, for all del, men ikke med like stor spenning. I frykt for en så stor skuffelse som jeg hadde i min 2 pp igjen.

Du vet sikkert også litt om det, du ligger jo et par pp'er forran meg i løypa. Har du det sånn også? Eller blir det helt andre følelser som står i fokus etter å ha mista en liten spire? Det gjør vel sikkert det.

Jeg har besøk av stesønnen min denne uka, så her i huset er det full fart, hvertfall! Blir ikke lange dager, nei, hihi. Vi styrer for oss selv her på kveldstid, for sambo jobber kveldsskift denne uka, og da har vi det så bra, så. :o)

Ha en fortsatt fin kveld du også, Alba! Og natti natt, etterhvert!

Stor klem,

Skrevet

Alba!

Jeg måtte bare inn og rapportere litt! I går kveld var det noe svaakt rosa på papiret da jeg hadde tisset, og i dag tidlig var det tydelig rødbrunt. Jeg kan vel ikke begynne med tr allerede?? Har aldri kommet så lenge før tiden, og jeg har ikke menssmerter. Tenk om det er festeblødning!? Åh, nå begynner jeg jo å få opp håpet, her....... Leste i Barn i magen-boka, at egget fester seg fra 2 til 10 dager etter el, og i går var det vel 9-10 dager etter el, hvis jeg har tolka el-testene mine riktig.

Nå kommer vel tida til å gå saktere fram til søndag likevel, tenker jeg...

Vel, ha en finfin onsdag, kjære Alba! :o)

Vi snakkes!

Klem,

Skrevet

Åå Siss!!!! Såå utrolig spennende!!!! :-D

Det må jo være festeblødning!!!

Har det vært noe mer i dag?

HÅPER veldig at det er noe på gang ;o)

Jeg syns også at de første pp`ene virket lengst.

Er blitt vant med å vente, håpe og bli skuffet...

Men: er jo bare å stå på & ikke miste håpet!

Stor klem,

Skrevet

Hei igjen!

Hm, jeg er litt usikker på hva som skjer her, egentlig. Først virket det som om blødningen ga seg etter første dobesøk i dag tidlig, var ikke noe mer å se på papiret. Men nå i kveld var det litt friskt og rødlig på papiret igjen. Skjønner ikke helt dette, jeg. Vil liksom ikke tro det er tr såpass tidlig, men festeblødning kommer vel ikke i puljer heller. Og så lurer jeg på om det ikke murrer litt nederst i magen nå, så det er vel helst tr som kommer for tidlig..... :o(

Ikke lett å skjønne seg helt på!!

Nei, ikke mist håpet, Alba! En dag snart blir det vår tur også, det bare vet jeg! Håpet er lysgrønt! ....eller kanskje lyseblått og lyserødt? ;o) Må jo bare prøve å tenke at hver pp betyr en ny sjanse, og gripe den sjansen med begge hender. Jeg ønsker sånn at vi begge skal få oppleve gleden av en liten spire i magen - snart, snart...!

Stor klem fra Siss.

Skrevet

God kveld!

Jepp, det var min "kjære" tante som dukka opp her, ja. Hele 3 dager før tida også, har aldri skjedd før. Men antar kroppen blir litt mer ustabil uten p-piller, og så lenge syklusene blir kortere og ikke lengere, skal jeg vel ikke klage.

Så da klarte kroppen min å lure meg godt denne gangen, har aldri hatt ømme brystvorter eller spotta før mens, men antar det er en første gang for alt. Skuffelsen er heldigvis til å bære, ingen "sammenbrudd". ;o) Bare en stille tusling over i min 6. pp.

Da håper jeg på myye bedre lykke for deg i neste uke! Krysser alt jeg har for deg!

Klem,

Skrevet

Hei kjære Siss.

Æsj,æsj og trippel ÆSJ..... :-(

Vet ikke hva jeg skal si....ordene svikter litt når slemme tr dukker opp, men;

når tr har forsvunnet om få dager så er det fullt håp igjen!!

Og jeg tenker følgenede: at for hver pp som det ikke klaffer, så er det et skritt videre til positiv test :o)

Sender deg en kjempestor oppmuntringsklem & håper du og din kjære gjør dagen best mulig!

Alba

Skrevet

Gir den en dytt til, så håper jeg du titter innom snart :o)

Skrevet

Venter på deg,Siss :o)

Håper det er bra med deg og at slemme tante rød er forsvunnet.

Klem,

Skrevet

Hei, Alba! :o)

I'm back! ;o) Vært borte i helga, og nettet har vært nede også, men nå er det fixa, så nå skal jeg nok titte innom daglig en stund igjen.

Hvordan går det med deg? Noen spennende tegn på at noe er i gjære? Lurer fælt nå, det begynner vel å nærme seg IKM for deg? Krysser fingra så hardt jeg kan!!

Tanta mi har tatt sin hatt og gått, det gjorde hun allerede lørdag. Er veldig intense, men heldigvis korte besøk fra henne etter pille-slutt. Og nå fikk jeg jo så kort syklus - bare 25 dager - så nå er det vanskelig å vite når jeg kan vente henne igjen. 25 dager? 28 dager? Noe helt annet? Jeg er tom for el-tester, så det burde jeg kjøpe igjen, tror jeg. Får dra til et litt større sted og handle, så ikke halve kommunen her tror jeg er gravid, hehe.

Håper å høre litt om hvordan du har det, kjære Alba! Jeg er bare i den kjedelige delen av syklusen. ;o)

Ønsker deg masse, masse lykke til!

Stor klem, og god natt!

Skrevet

Halloo! :o)

Nå er det min tur til å dytte litt...! :o)

Skrevet

Heisann Siss!!

Koselig å se deg på nett igjen :o))

Bra det er fikset da. Varierer hvor mye jeg er på nett, men vil helst daglig innom nyheter og bim =)

Godt å høre at slemme, ekle, grusomme tante rød har forlatt deg!

OG: forhåpentligvis for laaaaaang tid fremover :-D

Håper VELDIG på dine vegne at du slipper å øke tallet bak nicket ditt.

Skal du ta el-tester denne perioden også? Har selv vært fornøyd med de jeg bestilte fra billigtester. Greit å slippe å gå på apoteket :o)

Jeg har ikm i dag, tror jeg.....

Ingen tegn til noe som helst, men i og med at jeg fant el så sent som på dag 20, så er jeg veldig forberedt på at dette kan drøye før jeg får noe svar...Har ennå ikke testet....Skal/skal ikke virrer rundt i hodet...Tenker jo at det er bedre å ikke vite, og leve i nuet på en måte....Hm...må høre litt med sambo etterpå og høre hva han sier..

Ønsker deg en fortsatt fin-fin onsdag!! :o))

Stor klem,

Skrevet

Hei, Alba!

Så spennende dager du går i møte nå! Måtte inn en tur for å se om det har skjedd noe med deg, regner med du rapporterer her inne enten det skjer det ene eller det andre? Jeg håper så veeldig at det snart lykkes dere igjen! Du er så god, som håper at jeg skal slippe større tall bak nicket mitt (og takk for det, kjære deg!), men du selv ligger jo etpar hakk forran meg, så er det noen som har høyt nok tall av oss så er det jo deg!! 8 pp må da være nok?! :o) Jeg håper veldig at dette er siste pp for dere for denne gang. Så kan jeg dilte etter om noen uker. ;o)

Dette med testing er nokså spennende på en skummel måte, spør du meg. Jeg har bare fått testa en gang, for tanta mi har vært så punktlig at det har ikke vært nødvendig. (Blæh!) Jeg har en avtale med meg selv at jeg ikke skal teste før dagen etter IKM, og foreløpig har jeg greid det. Men nå denne gangen blir jeg nok nyskjerrig hvis jeg går over første antatte IKM-dato, så da spørs det hvor lenge jeg klarer å holde meg! :o)

Kjøpte cb digital el-test på billigtester.no denne uka, og de kom i dag. Tror jeg begynner å teste alt i morgen, begynner da på mine fruktbare dager i følge babyverden, hvis syklusen holder seg på 25 dager. Må jo bare prøve. Syns jeg alt har litt el-smerter, men er litt usikker på hvor mye kroppen min er i stand til å lure meg, hehe, så tar det med en klype salt! :o)

Lykke, lykke til med ventetiden! Jeg tenker sånn på deg! :o) Kos deg med din kjære, håper tiden går fort! Tenk, i morgen er det helg igjen alt! Jippi! :D

Stor klem fra meg,

Skrevet

Hei, hei!

Håper det ikke er triste nyheter som tante-besøk som holder deg borte fra bim..? Håper å se deg her igjen snart, kjære deg. Ønsker deg en fin helg!

Stor klem,

Skrevet

Kjære Siss!

Tanta kom i går......:-( Så uvelkomment, så slemt...

Har svigerforeldrene mine på besøk, så måtte snike meg innom kontoret for å snufse litt for meg selv.....

Har mest lyst til å ligge under dyna, men det tar seg jo ikke ut....

Spennende med el-testingen da!! Hvordan har det gått?

Hvordan er det ellers med deg? Noen symptomer på at el er på vei??

Logger med nok på en tur senere i dag......

Spent på å høre hvordan det er med deg :o)

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...