¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Så kan det komme en prikk med blod el? ikke sånn at det er en blødning, men at det er en lite rød prikk av blod bare på det ene tørket liksom? Skjønner hva jeg mener? Blir jo litt engstelig av det, men håper det ikke er noe spes... er 31+0 i dag...
fruktisèn Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 det har jeg hatt noen ganger bare en prikk på første tørket og ikke noe mer... men med meg så har det kommet etter sex, men en gang uten at det var noe sex først....!! men har ikke tenkt så mye over det i grunnen... for har lest at det er lett å få rift når man har sex pga ikke alltid gravide blir like våt og da er det lett å få rift med liten blødning så har tenkt det har vært det... det er lenge siden no... (38u no)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 hos meg kommer det bare sånn helt plutselig .. ikke noe med sex å gjøre..hm... skjønner ikke jeg.. så unødvendig...
tullla Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Har ikke hørt det selv, men husker at når jeg tok celleprøve første gangen, så sa legen at man blødde lett nedentil når man var gravid, og det var vanskelig å få til uten å få blod i prøven.. Men det var jo riktignok i begynnelsen av svangerskapet det da. Har ikke opplevd dette selv så sent, men det høres jo ikke noe farlig ut! Slimproppen er ikke slik.
tullla Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Har ikke opplevd det selv skulle jeg si da... og det sa jeg jo senere... gå og legge meg snart jeg
Gjest Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Det er enkelt og greit fordi slimhinnene gjennom hele svangerskapet er mer sårbare enn ellers... Noen får det noen ikke, andre igjen har det i perioder...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Hvis det er en liten prikk med klart røtt blod kan det være hemmorider, før det har jeg. Ikke så veldig plaget av det men av og til sprikker det opp og blør bitte litte grann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå