Lykkelige-tulla Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Er dere flinke til å ta vare på pappa'n og gi han oppmerksomhet nå den siste tiden? Jeg var flinkere før..må bare innrømme det... Prøver også nå å gjøre hyggelige ting for han og vise at jeg setter pris på han, men føler litt at jeg lever litt mere inne i min egen verden nå en før.. Gode tips til hva jeg kan finne på??
Emmilo Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror ikke den blivende pappaen i det her huset kan klage. Jeg gir frukost på sengen på helgene og senest i dag lagde jeg eplepaj samtidig med middagen som han spiste med stor aptit. Han sier at jeg skjemmer han bort, men jeg svarer bare at jeg "regner med å få det tilbake "
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Det er viktig å SNAKKE med pappaen på slutten. Han har like mange tanker i hodet som deg. Involver ham i ting du gleder deg til, gruer deg til osv. Snakk om fødselen. Slutten av graviditeten er ikke tida da man orker å skjemme bort kjæresten sin, det er en tung tid! Men det verste for fedrene tror jeg ofte er at de blir stengt litt ute fra hele prosessen hos oss, både før og etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå