Gå til innhold

supernanni...???er du der??


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

heihei..jeg er 20 år selv og jobber i kiosk..jeg driver den selv da...sammen med samboer....men ikke løft så mye tunge ting nei...det er ikke bra..ellers så njaa.....hmm....ikke mye mer å si...spørr meg hvis du har noen spm da vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei ja jeg er er i dag..... har vært så mye i det siste, jobbet hver dag og hatt flere besøk om kvelden........ hvor bor du? det er bra at jeg kan snakke med deg! hadde dere planlagt graviditeten eller bare skjedde det? vi hadde ikke planlagt det, gikk på p-pillen, men så ble jeg gravid, og vi ble kjempe glad ;) jeg skal til legen på tirsdag, har kjøpt sånn uringlass i dag, hørte vi måtte ha med urinprøve...... håper å høre fra deg klem jannike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du...ja..denne spiren var godt planlagt...kjempe glade vi å...jeg går inn på chatten...kan ikke du gjøre det også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken by bor dere i? har vært i bursdagsbesøk no, nettopp komt hjem, var innom chaten, men var bare ett fåtall der. første gang jeg var der, nesten ny på siden! skal sove no, natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen...vi bor i sarsborg vi...dere da??pleier å være noen på chaten innimellom...veldig koslig egentlig<=)) håper vi snakkes mer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok...det er sikkert ålreit=) jeg jobber på sport cafe jeg...jeg og samboeren som driver det...bærer du mye tungt alså?jeg tror jeg gjør det...mye mynter,brus osv...når var terminen din igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...