Gå til innhold

fann ik hjertelyden hos jordmor:(

Anbefalte innlegg

heisann

er ganske fortvila,

var til jordmor i dag for første gang og ho greide ik å finne hjertelyden til babyen:(

tenker på alt som kan ha skjedd, men så vet jeg at det kan ha noe med korleis den ligger og at jeg bare er i uke. 14 enda?

hva tror dere.

ho sa jeg kunne få komme tilbake om 2 ukerstid å se om vi fant den viss jeg vart for urolig.

skal ikke tilbake før jeg skal på UL første uka i oktober.

hva syns dere jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6281799-fann-ik-hjertelyden-hos-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg er 16+0 i dag, og var hos jordmor selv i går.. Jeg fikk høre hjertelyden knapt i 10 sekunder da den ikke ville mere, hun lette og lette og lette men nei.. Det er helt normalt, de har fortsatt så god plass på å hjemme seg på.. Forstår at du syntes det var ille at du ikke fikk høre den i det hele tatt, men alt er helt sikkert bare bra.. Enkelte steder letter de ikke etter hjertelyden før du er over 16 uker, da den skal være litt lettere å finne, sukk noe ikke min var.. Lykke til videre:)

Hei du. Jeg har babywatcher. Og jeg har GOD tid til å finne hjertelyden. Men det er veldig vanskelig noen ganger altså. Noen ganger fikk jeg bare opp tallene, og hørte ikke noe.

Det er ikke før nå at jeg virkelig har lett for å finne hjertelyden. Og jeg er straks 16 fullgåtte uker. Og nå kan jeg kanskje høre den i 10-20 sek og plutselig så forsvinner den. Babyen beveger på seg vet du=) Og som ei til her svarte, de har god plass til å gjemme seg på!

Prøv å ta det med ro, men får du ikke slappet av med det så få en privat ul=)

Er du fortsatt kjempebekymret, synes jeg du skal kreve å få komme innom til jordmor tidligere. Ikke gå og vent i 2 uker hvis du er så usikker. Alternativt bestill en privat UL. Som de andre skriver her er det helt normalt å ikke finne den, men hvis du ikke klarer å slå deg til ro med det, synes jeg det er bedre å få visshet enn å gå i 2 uker og plages. Lykke til!

var til lege og tok ultralyd i dag fordi eg hadde ein blødning natt til lørdag..

babyens hjerte banket som normalt heldigvis..140 slag i minuttet.. var redd alt håp var ute...men knøtte holder seg fast.

skal holde meg i ro til tirsdag for da skal eg på ny undersøkelse...håper alt er like nra da:)

krysser fingrene og alle lemmer eg har..

tusen takk for fin omtanke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...