Bruse tobarnsmamma Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hei! er selv 4 dager på overtid,er i fin form så det går helt fint! Var veldig innstilt på å gå over og,siden jeg gjorde det sist. Var hos Jordmor i dag og alt så fint ut. Fikk overtidkontroll neste uke, men satser på at det vil starte før det. Håper iallefall det..
lana<3 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg skal visst på overtid...og deler skjebne m deg om 11 dager..hihi...men da hr nok fått din bebis...
kona til kona har født Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Hvordan vet du at du skal gå over termin? Selv er jeg 9 dager over nå, og håper på at noe skal skje snart.
lana<3 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Ingen jenter i min familie har fått til termin enda...nærmeste termin i min familie er 3 dager over og ble da satt igang...og ingen har kommet i fødsel selv..og fødselslegen mente jeg går nok laaangt over termin....er så umoden som jeg kan bli visst.. skal kanskje settes igang på termin..
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 *rekke opp lanken* meg er på overtid:(
Winterlady Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 12 dager over i dag...sukk. Men blir mest sannsynlig satt i gang torsdag pga symptomer på svak svangerskapsforgiftning, så nå går jeg og håper at blodtrykket er like høyt på kontrollen torsdag..he he absurd . Trengte ikke argumentere med stor baby pga dette. Åååå, er så utålmodig og gleder meg til å møte snuppa mi!
Bruse tobarnsmamma Skrevet 12. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2006 Hei Månebarn!! Skjønner godt du er lei nå... Håper du blir satt i gang på tosdag da!! Så du slipper å vente lenger. Jeg er i fin form, og håper at det skal starte av seg selv, gjorde det sist iallefall. Masse lykke til!!!
Gjest Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Jeg skal til jordmor nå strax,håper det skjer noe spennende....
tupsy & tipsy Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 9 dager over her.. OFF!!! lei nå *baby, kom ut til mamma*
Myen *termin 06.09.06* Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Hei! Er 6 dager på overtid i dag og dri... lei! Gått lenge å ventet nå på at ting skulle skje,var til og med inne på sykehuset for over 3 uker siden med åpning,men føler jeg må gå til over nyttår ;o(
Winterlady Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Hei Bruse! Hvor lenge gikk du over sist..? Legen på sykehuset sjekket om jeg var moden, jeg var myk men livmortappen lå fremdeles bakover- så hun trodde ikke noe ville skje av seg selv de nærmeste dagene. Håper virkelig å bli satt igang torsdag ja! Ringte pappaen som skal være med, og har 3 timer kjøretid fra hjembyen sin- han med rimelig stressa...he he. Tror plutselig han skjønte at det faktisk straks skjer...
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Jepp, er her enda jeg også! Er som deg, Bruse, innstilt på å gå over siden det skjedde sist (13 dager). Formen er egentlig veldig bra, og jeg har nok å fylle dagene med, så det går for så vidt bra. Men..........jeg gleder meg utrolig mye til å se det lille, aktive ADHD-barnet i magen (hihi). Er kjempespent, og dagene raser ikke avgårde selv om jeg har nok å finne på.. Skal til JM i morgen, så da får vel jeg time til overtidskontroll jeg også..
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Hadde forresten termin 9/9..3 dager over "bare" )
Boulengerina Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 Akkurat 1 dag over termin i dag.. :-/
Skogro Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Foreløpig 2 dager over her, men satser på en stund til, gikk 19 dgr over sist og ble da satt igang.....
mamma fra vest Skrevet 12. september 2006 #16 Skrevet 12. september 2006 1 dag over, men formen er fin og jeg har det veldig bra. Satser på at babyen kommer når den er klar :-)
Linda - mor til to! Skrevet 12. september 2006 #17 Skrevet 12. september 2006 Aaargh, 6 dager over i dag.. ) Jeg var ikke innstilt på å gå over, så dette er lange dager. Skal til jm i dag, og skal samtidig trygle og be om noe wundermittel for å sette i gang. Men jeg får nok ikke noe.. *ler* Annet enn akupunktur.. Og det er nå tredje gang jeg får det, så det spørs om det hjelper noe mer i dag da. Nei fysj så negativ jeg er. Snart kommer babyen min, og deres også! Hang in there, ladies ) Og lykke til på ferden..!
webe Skrevet 12. september 2006 #18 Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde også termin 7.9., men går fortsatt her og ruger. Gikk 11 dager over forrige gang, så jeg er vel forsåvidt psyket opp til dette, men nå syns jeg han kan komme, altså! Gidder ikke vente lenger nå. Er i bra form, har vel egentlig ingen store plager, bortsett fra denne magen som bare er i veien, da.... Satser på at det blir snart!
Bruse tobarnsmamma Skrevet 12. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 12. september 2006 Hei igjen Månebarn! sist gikk jeg 10 dager over..Masse lykke til på torsdag!!! Ikke lenge til du får møte babyen din nå!!
Bruse tobarnsmamma Skrevet 12. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 12. september 2006 Hei Propellen! Lurte litt på om du kanskje hadde født nå, men det hadde du altså ikke..Bra du og er i fin form!Kan jo egentlig ikke klage så mye da.Men man går liksom litt rundt på "vent"... Ellers prøver jeg å hvile meg litt på dagtid og gjøre litt husarbeid ogsånn, så dagene går jo fort.Men nå er det vel snart vår tur og! Jeg håper selvfølgelig å slippe å bruke overtidskontrolltimen neste uke, men hvem vet...Masse lykke til når det skjer!!!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #21 Skrevet 12. september 2006 Når dere sier overtid, mener dere da over termin? Overtidig er man jo først når man har passert 14 dager over termin. Termindato +/- 14 dager er regnet som termin, og ca 95% føder i dette tidsrommet.......
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 12. september 2006 #22 Skrevet 12. september 2006 ... ja, i dag er det 9 dager og føles tungt. I går var formen topp, men etter en kip natt med vonde kynnere og lite søvn er humøret noe labert.. Har overtidskontroll og 5 laaaange dager, og har følelsen av å få med meg den også. Utrolig lei av å planlegge og styre med tre barn, slik at vi alltid har noen der om noe skulle skje!!! Det tar på kreftene. I tillegg er det foreldremøter og div aktiviteter med storesøsken fremover som jeg helst vil ha med meg. Og da passer det best å få ut vennen denne uken.... Tålmodighet er en dyd...
milde Skrevet 12. september 2006 #23 Skrevet 12. september 2006 Imponert over at dere er så positive de fleste.......... jeg er ganske så lei. 4 dager over og fødte 5 dager før termin sist. Vondt både her og der, men ingen tegn på at jeg må settes igang. .... så nå går jeg her. Ingen i min familie har gått over før, så jeg har vært så psykisk innstilt på å føde tidligere.......... I går gikk jeg en tur bare i håp om å få ting i gang, noe som resulterte i forferdelige bekkensmerter, men ingen rier. Jeg er egentlig litt bekymra for å gå over jeg. Både når det gjelder morkakas funksjon og str. på baby- Lykke til alle sammen!
Bruse tobarnsmamma Skrevet 12. september 2006 Forfatter #24 Skrevet 12. september 2006 Dytter denne opp igjen jeg..kanskje flere i dag??
lana<3 Skrevet 12. september 2006 #25 Skrevet 12. september 2006 Heia Bruse..hvordan er formen din idag..noen tegn?? Jeg skal til modningsakupunktur imorgen og bli strippet hvis hun får tak..tviler på det...har du vært gjennom noe av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå