Gå til innhold

BIM = BIgMother?

xena98

Anbefalte innlegg

Eller gode gamle bigbrother???

Det blir aldri slutt på kranglingen her inne- den går 24-7:-)

Dessuten; noen innlegg her inne nekter jeg å tro er sanne; her må det være både konspirasjoner og provokasjonshistorier ute og går!

Eks med Misa; og den situasjonen hun har satt seg i...Nå er det plutselig en anonym som har lagt inn link fra bli gravid siden der liksom typen har lagt inn historien...

ja, ja, og jeg som trodde jeg logget meg inn på en faktaside om graviditet...

Så feil kan man ta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også mine tvil på den misa historien. Men utrolig slemt om noen "lager" slike historier (håper i alle fall det er samme person da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker personlig dette forumet veldig godt. MEN har lært meg å overse enkelte inlegg/debbater som har en tendens til å ta litt av i feil retning. Stort sett er folk her inn hyggelige og grei, men så er det jo de som ødelegger. Disse negative og provoserende inleggerne finnes på alle typer forum og er noe man bare må lære å overse om man skal være på forum på internett:)

Om det er innlegg du mener går for langt. ikke bry deg med å svar, send heller inn til moderator å be h*n om å slette innlegget.

Derimot er er dette et forum for alle også de med motstridende meniger. Vi må bare lære oss å ikke bli provosert av noe som faktisk ikke trenger om å være sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjoner og motstridende meninger er bare morsomt.

Drittslenging og intolerante holdninger er trist,

og fiktive historier blir litt latterlig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...