Gå til innhold

februar baiby i magen:P!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Du skal ikke tilfeldigvis føde på Lillehammer? Bare leste det januarbaby skrev om ny babybutikk - var derfor jeg tenkte at du skulle det..

Poenget er i hvertfall at dersom du skal føde der rundt den 16.februar, så kan det godt hende vi treffes - for det skal jeg også! (Dvs. jeg har i hvertfall termin da:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jo jeg skal føde på lillehammer! er du også her fra? ja mye mulig vi ligger der samtidig vi da:) jeg hadde egentlig termin 9 februar men ble flytta til 16 i dag! har du vært på ul?

Skrevet

Nei, jeg er ikke fra Lillehammer, men flytter dit i des/jan. Skal på UL neste tirsdag, men brukte EL-tester så terminen skal nok stemme ganske bra regner jeg med.

Skrevet

det blir spennede, må prøve å få til ett bim treff når du har flytta hit da så vi som skal ha omtrent likt kan treffes:) kjenner du mange i lillehammer eller?

Skrevet

Ja, det hadde vært hyggelig! Tja.. kan vel ikke si jeg kjenner mange, men en del er det da.

Var det på sykehuset du var på UL? Var de flinke der?

Skrevet

Her er det ei til som skal føde på Lillehammer i midten av februar. Fikk termin 15 februar på en tidlig ultralyd, skal på ny UL om ei uke.

Har hørt masse flott om fødeavdelingen, litt varierende om barsel.. Leste forøvrig i Gravid magasinet i dag at Lillehammer har ei finsk jordmor på utplassering, som skal hjelpe/lære bort jordmødrene på sykehuset hvordan de skal unngå rift (finnland er vist mye bedre på dette enn Norge). Får håpe vi får nyte godt av det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...