Gå til innhold

Hvor mange som prøver på nr 3 her da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, vet vel ikke helt hva jeg skal svare. Har to levende gutter og en englegutt, men vi prøver oss på levende barn nr 3.............. hadde jo vært hyggelig med en jente da. men bare det går bra og babyen overlever, så er det det samme.

Har en gutt på nesten 6 og en på 4,5

Har samme tankegang som deg, vil gjerne ha en jente nå, men det viktigste er at alt går bra egentlig! Uff, du må ha hatt en tøff opplevelse! Jeg mistet i en SA og synes det var vondt, kan ikke engang forestille meg hvor grusomt vondt det må være å miste sent i svangerskapet eller etterpå... Masse lykke til med prøvingen da! Har du prøvd lenge? Vi er i 3 pp.

Nei det er vel egentlig første ordentlige pp. Hadde keisersnitt i mars, så jeg måtte vente en stund. Babyen min levde i 9 døgn. skulle jo egentlig hatt en liten baby her nå, så jeg er ekstra utolmodig

masse lykke til med prøvinga deres også

Hei, Vi skal prøve på nr. 3, men ikke helt ennå, tenkte å begynne i nov.! Har to jenter fra før. Er det du, Alva, som hadde h.spiral og det tok 6 uker før du fikk tilbake tr? Jeg fjernet min 9.aug., går forsatt og venter på tr? Vil liksom ha kroppen min i orden igjen. Hva synes du?

Ja, det stemmer (du må ha god hukommelse!!), var etter førstemann jeg hadde spiral og det tok nesten på dagen 6 uker før mensen kom tilbake, holdt på å bli sprø av all ventingen ja! Veldig gald vi brukte kondom i den perioden, ellers hadde jeg vært helt nervevrak tror jeg, hehe... Håper du snart er i gang igjen da!

Annonse

Hvorfor tar det så lang tid? trodde kroppen hadde vanlig sirklus selv om man har h.spiral. Jeg er i min 5. uke nå og lurer på om jeg burde ringe til legen min. Er så utålmodig! Takk for svar!

Jeg prøver på nr 4 jeg,er det greit jeg og svarer?.

Har prøvd et års tid og har vært gravid flere ganger men har mistet,

har vært til utredning og alt er visst OK.så ingen forklaring på

hvorfor jeg mister.

Ikke har jeg hatt noen hormonprevangsjon heller.

Har jo tre barn så vet jo at det kan gå bra og,gir oss hvertfall ikke nå.

Lykke til:)

Uff så slitsomt da! Håper virkelig du får en spire som sitter nå da. Mistet selv en gang nå og fikk litt sjokk, har jo hatt to svangerskap uten å miste og trodde liksom ikke jeg "kunne" miste... Rart med det. Fikk høre nå at sink kan hjelpe egget med å feste seg, så kanskje det kan være til hjelp? Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...