Gå til innhold

Noen som skal på høyskole etterhvert?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ikke så høyt snitt der jeg kom inn. Jeg hadde 3,9 i snitt, og her var det 3,5 for å komme inn. Det eneste negative er at vi har veldig mange forskjellige og tunge fag, men hvis man er interessert så går det. Men jeg også er ganske usikker, veldig usikker, som Anonym over oss her. Må absolutt ta 1 år om gangen, fordi de sier at vi utdanner oss til arbeidsledighet. At ingen har bruk for oss. Men dette må man ta med en klype salt.

Vi har fag som Psykologi, sosiologi, sosialfag, juss, stats -og kommunalvitenskap, pedagogikk, osv.

Er bra studentmiljø på høyskolene da, så det er bra... Siden det er mye å gjøre :-D

Annonse

Helt enig med deg Sussa_85. I barnevernsklassen min er det stoooor aldersforskjell på oss alle, det 4-5 damer i 45-50 års alderen, og de er drit-kule. De vet så utrolig mye, og er til stor hjelp for oss som kommer rett fra videregående, som ikke akkurat har levd og opplevd ting i 40 år :-D Og forresten, kanskje du anonym skulle gått litt mer skole du også for å rette på litt skrivefeil. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...