Gå til innhold

vognpose...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vognpose bør jeg kjøpe til Quinnyvogna mi? Har hørt at man bør ha en av de mindre posene da bagen er mindre enn på de flest vognene.. Har termin 25.10.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv kjøpt en fantastisk myk å god dunpose til min dreamy bag. Termin 2 dager før deg..:)

Skrevet

Jeg har termin 20.10 med min andre... Har også quinny vogn, men carena mykbag!! Har en ajungilak knøtt sovepose som det er bare å dytte innover i seg selv (om du skjønner...) når den er for lang! Denne har ungene i mange år, da det er en vanlig sovepose! Synes det var kjempesmart... Den er jo litt tynnere enn de typiske vognposene, men man regulerer jo fint klærne til barnet og bruker litt ekstra tepper.

Skrevet

supert, takker for svarene. Jeg har hørt om en type fleecepose man kan blant annet kjøpe på going.no, men finner den ikke der. Sies at den er super til denne vognen.

*termin 25.10*

Skrevet

Hei

Vi har samme vogn og fikk snuppa i beg av februar.

Vi kjøpte Oldenwaier(ikke riktig skrevet) den er i dun med motiv av en bamse inni. Kan brukes til barnet er 3-5 år.

Dyttes bare innover nederst.

Ettersom vi bare ville trenge en god vinterpose i 2 mnd. februar og mars, bor i Oslo og her kommer våren i april, var det greit med en såpass stor pose som man kan bruke lenge.

Men vil anbefale deg ettersom du har termin på høsten å kjøpe en pose du kun kan bruke nå i vinter, dreamybaggen er ganske liten og du er avhengig av en god pose lenger enn det vi var så jeg synes den typen som "vokser" med barnet vil bli for stor i baggen for deg.

Vi ahr i tillegg en gjennomsnittslang baby men under gjennomsnitt på vekta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...