fruktisèn Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 fikk du kjeft når du hadde tatt lakserolje? kor lang tid gikk det fra du tok det til noe skjedde da:)?
fruktisèn Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2006 mener fikk du kjeft av jordmoren på føden??
Smiley og Camilla Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Hei Frukten. Nei de sa ingen ting på sykehuset. Tror leger/jordmødre har litt forskjellig syn på lakserolje... Første gang virket det i løpet av kvelden, og jeg fødte jenta mi uten press-rier. Andre gang tok jeg det 2 ganger før Thea var klar for å komme ut. Gikk med 3 cm åpning i nesten ei uke og var dritlei. Ei i foreningen min tok også masse olje, men den virket ikke på henne pga andre medisiner hun gikk på. Planer om å prøve?
fruktisèn Skrevet 11. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2006 ja har veldig lyst å prøve det, men jeg vet jo ikke om jeg har åpning eller om hun er moden osv jeg er 38+3 men har ikke tenkt å ta det før neste mandag evt... da er jeg 39+3 tror du det hadde hjulpet da?? samboeren min må nødt å reise fredagen neste uke 2dager før termin, hadde vært så greit om hun kom før..... så vurderer sterkt å prøve det ja...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg tok lakserolje idag - i havregrøt - og endte med å kaste opp det hele etter ca. en time. Sukk! Kroppen min er ikke glad i lakserolje idag. Det var ingen god ide å blande det i grøten. Forrige gang jeg tok det satte det i gang meget sterke kynnere - det kjentes som rier, men etter 8 timer stoppet det hele opp. Ble så skuffet. Burde vel kanskje tatt en skje til mens det hele pågikk, men, men... Vi får se om kroppen likevel har reagert på oljen den timen jeg hadde det i kroppen. Krysser fingrene. Er straks i uke 40. Skal prøve igjen siden om det ikke fungerer. Utålmodig75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå