Gå til innhold

Har endelig ømme pupper:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til jeg er så glad for det er at: Da er jeg enten gravid eller tr kommer snart:)

Er på dag 45 (? har kommet litt ut av tellinga) i dag, så det er på tide at et eller annet skjer!! Håper jo mest på det første da, men tror litt mer på tr da.

Men endelig skjer noe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så det er et bra tegn altså???

det har nemlig jeg også og jeg er på dag 57!!!

har testet noen ganger, men bare negativt :(

Skrevet

Huff føler med dere begge to........HÅPER virkelig at dere er gravide begge to...grusomt med lange sykluser...min siste var på 52..og jeg holdt på å greve meg ned...hehe

Skrevet

tyrjente

De har ikke vært ømme i det hele tatt denne syklusen, så da tar jeg det som et tegn på at noe er i ferd med å skje.. Mens/gravid, på tide at noe skjer. Blir så utålmodig av lange sykluser.. Stakkars deg da med 57 dager!! Det blir jo nesten to måneder. Kjedelig med så lange sykluser:(

Har også testet, men bare negativt her også. Men nå tror jeg nesten at jeg hadde el på tordag som var. Så da skal jo tr komme snart om jeg ikke er gravid:)

Skrevet

Takk Sussa:)

Er fint at det finnes andre med samme erfaring, så føler man seg ikke så alene:)

Håper at du får en myyyye kortere syklus denne gangen!!

Skrevet

ja det er håpløst dette her altså..

jeg skal teste igjen snart og om den er negativ, stikker jeg til en akupunktør!!!!!!!

kanskje det får litt fart på sakene ;)

man kan jo alltids håpe

Skrevet

Ja, man blir jo litt fortvilt når det går så lenge uten å få svar på noe som helst. Håper testen blir positiv da, så du slipper akupunktør. Hvis ikke så håper jeg akupunktøren får fart på sakene!!

Lykke til:o)

Skrevet

yup

vi får krysse fingra xxxxxxx

lykke til til deg og ;)

Skrevet

takk takk:)

Krysser litt jeg og xxxxxxxx

Skrevet

heia....

jeg har ikke problmer med å bli gravid jeg. men har problemer med å holde fosteret på plass... det går en stund så går det ikke lenger..

kommer aldri så langt at det går 3 mnd.

dette har nå skjedd 3 ganger...

nå er jeg gravid for 4 gang... ført hadde jeg veldig ømme pupper men det er gått over nå... så no går jeg bare å venter på det verste...huff og huff !!!

veit ikke helt ka som e værst av å ikke bi gravid å så å mest kvar gång....

lykke til :)

Skrevet

Hei klara85!

Vet ikke heller helt hva som er det værste, nei. Men hvis det har skjedd deg 3 ganger, så må du jo få god oppfølging av legen. Hvis du ikke får det, så bør du forlange det! Håper virkelig det ordner seg for deg, og at spiren din har det godt selv om de ømme puppene har gått over!

Ønsker deg masse lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...