Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 når man er gravid-når skal man slutta å løfte tungt? jeg jobber som hjemmehjelp,hvordan er det med vaskemiddlene i løpet av dagen?vasker jo med dorens,gulvvask,speil/overflatespray osv..er det skummelt for barnet at jeg puster inn alt dette i løpet av en dag?og er det farlig at jeg er forkjølet nå?er 4+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg vil tro at du kan fortsette med det du gjør, så lenge du tar det litt med ro. Og kanskje du kan lufte litt ekstra, så du ikke puster inn alt? Jeg er sykepleier, og jobber/løfter som normalt. Men jeg er jo litt nøye med arbeidsstilling osv. Og så lenge du ikke har høy feber, er det ikke farlig at du er forkjølet. Men kanskje du kan hvile deg litt ekstra og ta vare på deg selv? ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 hei.. vil anbefale degog ikke löfte tungt ja.. mistet min i januar i 5uke etter tunge löft.. er i dag i min 9 uke og har ikke löftet noe tungt.lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har hørt at man ikke kan løfte på seg en SA. Dersom spiren er frisk gjør det ingenting å løfte som normalt:) Derimot om det er noe galt i svangerskapet skal man jo være forsiktig, men da vil du få beskjed av legen din om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Del Skrevet 11. september 2006 tusen takk for svar alle,man får jo ikke legetime før rundt 12uke,å så har man så mange spm og bekymringer.godt at dere er her jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 11. september 2006 #6 Del Skrevet 11. september 2006 jeg vil anbefale deg å prøve å leve mest mulig som normalt, det har iallefall hjelpt for meg. Er mye man kan bekymre seg over, og om man blir for redd for alt kan man ende opp med å skremme seg selv mer enn nødvendig. Noe som kan gjøre svangerskapet mer skremmende enn det gledelige som det er:) Selv prøver jeg å se positivt på tingene, glede meg over spiren og bare håpe den vil være hos meg til den er fødeklar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå