Gå til innhold

Amoniakk lukt av utflod, hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ringt både føden og legevakten og de hadde aldri hørt om det før, noen av dere som har opplevd det og forstått hva det var?

Er i uke 38 og det er ikke urin, selveste utfloden som lukter det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pussig? har intet svar på hvorfor utfloden lukter ammoniakk, det eneste jeg tenker på er om du har målt blodsukkeret ditt? det er det eneste jeg kommer på som kan gi ammoniakk lukt........ blodsukker kan du måle med et lite stikk i fingeren på legekontoret..........svar på under minuttet...........enkelt og greit.......

Skrevet

Jeg vet hva du mener, har hatt det selv. Men det har ikke vært noe galt med prøver ol.

Så jeg aner ikke hva det er, da er vi iallefall to.

Skrevet

klør du?

for jeg hadde en soppinfeksjon, og da sa legen min at vis utfloden forandret lukt, el sterk lukt måtte eg komme inn med en gang... spurte ikke korfor eg måtte komme inn men sa bare ok eg:)hehe

Skrevet

Jeg har hatt sånn flere ganger når jeg ikke var gravid. Aldri tenkt noe mer over det egentlig. Aner ikke hva det er for noe, jeg.

Skrevet

Hvis det lukter "råtten fisk" for å bruke ett annet ord...

kan det høyst sannsynelig være bakteriell vaginose..og trenger legebehandling. Det kan være vanskelig å skille mellom dette og soppinfeksjon...

Skrevet

Det er verken b.vaginose eller sopp, fant ut hva det var og det kan komme faktisk hvis du sliter med mye kynnere, maserier og modningsrier, det er musklene oppover i skjeden og fødemusklene som jobber for fullt og når de har jobbet lenge og altfor hard,t tærer dette visst på musklene, da skiller kroppen ut aminosyrer som igjen kan føre til denne ubehagelige lukten...

Kroppen min jobber visst altfor hardt med å få ut denne ungen uten resultat, og siden jeg ikke spiser skikkelig tærer det på kroppen, en lærepenge til meg selv!!!! Spis skikkelig jente!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...