Gå til innhold

Hypo Thyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Jeg har blitt skikkelig forkjøla attåt nå, skal si jeg er i storslag om dagen. Huff. Gleder meg til jeg skal finne senga kl. 12.

Krysser fingrene for høy temp og masse graviditetssymptomer:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har nok å stri med ja... Så kjedelig med forkjølelse da. Godt å kunne krype i senga noen timer før junior kommer hjem. man får hentet seg inn litt da....

Fortsatt høy temp :o) Økte bittelitt idag. Så hvis den er høy imorra svir jeg nok av en test... Tør liksom ikke håpe for mye ennå. Men sysn kroppen er annerledes. Men jeg vet ikke. Kan være innbildning og store håp???!!!!???!!! Er 10 DPO nå og syklusdag 25. 3 siste sykluser har vært 26 dager. Så hvem vet??? Hadde jo posititv EL test flere dager før tempøkning. Ja, ja, får prøve å ikke tenke så mye på det.....

God bedring til deg :o)

Skrevet

Hei hei

Hvordan går det i dag, 11 dpo???? Jeg er så spent. Var inne og så på charten din, men den var ikke oppdatert i dag, så jeg. Litt tidlig ute jeg. Hehe. Krysser fingrene. Her er formen den samme.

Skrevet

Nå kan du sjekke charten min :o) Fortsatt høy, den øker :o) Måtte svi av en test men den var negativ. Litt tidlig ennå da. Men jeg synes det går rett vei, håper det stemmer :o) Hadde vært så utrolig deilig!!!! Så imorra blir det super spennende. Er nok litt avgjørende den tempen....

Skrevet

Negativ test 11dpo betyr ingenting, jeg hadde negativ test 12dpo også jeg. Skal inn på charten din nå. Dette er kjempespennende:)

Skrevet

Charten ser jo rikitg så bra ut, tempen hadde jo begynt å falle på samme tidspunkt i forrige syklus... *krysser alt jeg har *

Skrevet

Nei, testen betyr ikke så mye... Bare moro å gjøre det. Kunne vært positiv vettu :o) Så nå får jeg vente til fredag med ny test... Går fort det. Ja, temp kurven er annerledes denne gangen. Mer stabil hele syklusen. Kjempe spent altså!!!!

Skrevet

Æj, æsj og æsj.... Idag sank tempen. Da er det vell bare å innse at TR er på på vei og at vi må starte på en ny PP...... er så lei.... I tillegg krangla jeg skikkelig med samboer igår. Vi pusser opp huset og det går litt treigt, jeg har fått litt panikk før vinteren. I tillegg er han lei min far som er hos oss litt for mye???!!! Bor i nabohuset. Får ta en prat med pappa. Han vil jo bare være hyggelig da. Sikkert ikke lett.....

Nei, det var nok hjertesukk for idag. Sola skinner og jeg skal på svømming med sønnen ikveld, gleder meg. Blir 4 kurset vi går på :o)

Åssen er formen din? Samme? Hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

Hei

Nei, så kjedelig. Men ikke gi opp håpet før TR er der.

Sender deg en mail jeg.

Skrevet

Jeg er 9 uker i morgen etter min beregning. Dritforkjøla hele uka. Litt tung uke i grunn.

Skrevet

Sendte mail tilbake :o)

Skrevet

Dytter jeg

Har et spm. Det er OK å ta Pamol og andre smertestillende med paracetamol, er det ikke? Jeg går snart under av hodepine her.

Tok ikke en eneste pille i første svangerskap, liker liksom ikke å gjøre det, men Pamol er vel greit?

Skrevet

Heisan!

Endelig 5 minutter på baken. For en jæv.... dag. Gått i ett i hele dag. Flydd fra elev til elev og på møter og gud veit ikke hva. Litt lei og sliten ja... Kun 15 min lunsj, det er all avslapping i hele dag... Jammen godt det er helg :o)

TR er på vei. Tempen sank idag og + at jeg spotter litt. Så da må vi til med ny pp. Litt lei og skuffet.... Syns vi fikk det til liksom. Sex hver dag blir så slitsomt. Klarer bare ikke det jeg. En pp til så får gubben inn på riksen og teste seg....

Hun jeg jobber med fortalte selv idag at hun er gravid, 9 uker på vei, sånn som deg. Følte vell at jeg ikke var helt entusiastisk da jeg gratulerte!!!! Da må jeg igang med ny pp og hun er lykkelig og klager på litt kvalme....

Ja, ja, nok om det. Blir vår tur, skal klare det. Bare litt mørkt nå den første tiden.....

Angående piller så vet ikke jeg altså.... Tror du bør høre med noen andre. Høres ikke bra ut, slitsomt med hodepine... Håper det bedrer seg.

Riktig god helg :o)

Skrevet

Å nei, dette var skikkelig kjedelige nyheter. Og jeg som virkelig hadde den gode følelsen.

Det er da enda godt at du har såpass korte sykluser, liten trøst nå sikkert, men...

Prøv å slappe av nå som TR er på besøk, nå kan du ikke få gjort noe uansett. Prøv å kose deg litt denne helga, det har du fortjent.

Trøsteklem

Skrevet

Takk for det :o) Slappe av sa du???!!!! Nei her går det i hundre!! Like greit så går tida fort. Har jo ferie neste EL, det passer bra. Skal ikke ta EL tester, kanskje ikke tempe heller. Får se. Kanskje det hjelper å sette fokuset på litt kosing i stedet. Vi skal på hyttetur fra torsdag til søndag så da kan vi kose oss masse. Skal ha spa behandling også, må jo bli bra. Klaffer det ikke neste måned får gubben på riksen. Finner de ikke noe der ringer jeg gyn og får tabeletter. Vi har jo truffet EL så noe må det være.....

Skrevet

Da var denne helga over. Kofferten er pakket og jeg er klar for tur imorra. Blir borte fram til onsdag så da blir det nok ikke noe BIM på meg tenker jeg. Sikkert greit å koble ut litt, bare kose seg...

Åssen er formen din? Og går det ellers bra? Tenker på deg i forhold til alt som har skjedd i det siste... Blir nok noen tøffe dager... Stå på :o)

Skrevet

Heisann

Formen min er sånn passe. Fortsatt rimelig forkjølt. Og er småkvalm hver ettermidag, men ikke noe krise liksom.

Greit å komme bort en liten tur kanskje.

Nå skal jeg ha litt massasje. Jeg er plaget med stikkinger i hodet, men dagen etter massasje fredag kjente jeg ingenting....

God tur:)

Klem

Skrevet

Så bra :o) Da må du fortsette med massasje!!! Jeg tar gjerne litt kvalme jeg asså ;o)

God bedring!

Klemz

Skrevet

Hei hei

Håper turen er bra og at du har fått tenkt på litt andre ting enn babylaging.

Her går det fremdeles i hosting, men det fysiske formen er noe bedre. Skal til legen i morgen, så da passer det jo fint å sjekke om det har satt seg noe i bringa også. Skal ta nye blodprøver. Spent på de. Får vel ikke svar før etter helga.

Kan man høre hjertelyden når man er rundt 10 uker? Jeg vet jeg hørte den ved første jordmorbesøk sist, men da hadde jeg kommet lenger. Tror legen har en sånn dings man kan sjekke hjertelyden med. Jaja, vi får svaret i morgen. Jeg skal egentlig ha GU også. Håper jeg slipper. Skal jo på ny UL om 2 uker.

Nå må jeg jobbe litt, dagen går fort når man bare jobber t.o.m lunsjen (en grei ordning altså:)

Klem

Skrevet

Dytter oss opp. Du kommer vel tilbake i dag?

Jeg skal til legen etter jobb. Blir jo spennende det.

Skrevet

Heisan!

Da var jeg på plass igjen :o) Bra tur men slitsomt. Blei kun 4 timer søvn i natt, litt urolige elever....

Gått bra hos legen? Håper det :o) Ellers alt bra? Med tanke på mailen du sendte...

Jeg har ikke tenkt på babylaging i det hele tatt. Helt nydelig. Men nå er det vell bare å trå til igjen... EL om en uke ca :o) Så jeg er klar og blid og gir ikke opp :o)

Skrevet

Hei

Så bra at du har den rette innstillingen:) Som sagt så er det godt syklusene er såpass korte.

Det gikk greit hos legen. Men jeg føler liksom ikke at vi fikk snakket nok. Jeg kommer jo ikke på spørsmål før jeg er ute igjen. Han var litt forsinket og dermed stresset og da blir jo jeg stresset også... Hadde GU. Det er jo så moro. Han undersøkte ikke så veldig mye på livmora, skal jo på ny UL om 2 uker, men tok noen prøver. Tok nye blodprøver også. Håper jeg får svar fredag, for han skal ha en uke ferie nå.

Fikk ikke snakket noe særlig om den generelle formen og sykemeldingen og slik. Men jeg regner med at høstferien vil gjøre meg godt og at jeg er klar for jobb igjen etter ferien. Hvis ikke er det jo bare å ta kontakt med han.

Skrevet

Greit å få tatt prøvene. Jeg skal ta blodprøver til uka. Har time hos legen uka etter ferien. Spent på de prøvene. Føler at formen er veldig bra. Håper hun kan gi noen tips ang. denne babylagingen også. De tre siste syklusene har vi jo hatt sex rundt EL så det burde jo være håp da.....????!!!!!!

Ja, ja, får bare tro og håpe at det blir vår tur snart :o)

Skrevet

Snart ferie for deg da :o) Noen planer eller? Vi skal 4 dager på hyttetur med spa behandling, bading og gåturer. Gleder meg masse. Kun 1,5 dager igjen for meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...