Gå til innhold

Hypo Thyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Lager en ny tråd jeg :o) kanskje det går fortere å lagre for deg da :o)

Ja, jeg og er veldig spent på tempen framover. Mye å gjøre på jobben så dagene kommer til å fly. Får nok ikke så mye tid til å tenke på temp og IKM. Like greit egentlig. Litt mer avslappet nå. Tok litt av med mye BIM en periode..

Det nærmer seg høstferie også, det blir deilig. Er så godt å ha noe å se fram til...

Ha en fin ettermiddag/kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natta! Sov godt :o)

Skrevet

Natta!! Sov godt :o)

Skrevet

Like greit å lage en ny tråd kanskje, selv om det var morsomt å ha en så lang tråd..

Ble ikke noe bim på meg i går, var borte på ettermiddagen og hadde venninnebesøk på kvelden. Jeg er ikke så mye på bim lenger egentlig, stikker innom 1.tri a.o.t., men det blir mindre og mindre.

Nå håper jeg denne arbeidsdagen går fort, og resten av uka. Og de to neste ukene. Hehe...

Hvordan var tempen i dag? Har du fått de siste stoffskifteresultatene dine?

Skrevet

Huff da, glemt å ringe jeg. Godt du minte meg på det... Får se hva jeg rekker idag. Går i hundre om dagen :o)

Tempen er høy så nå har ferrtility funnet El dagen min, lørdag. Så da burde jeg være dekket opp med sex torsdag fredag og søndagsmorgen... Håper og håper!!!!!

Skrevet

Jippi. Da er det IKM om 11-12 dager da? Greit at dagene løper av sted også, så lenge du ikke blir altfor sliten. Du er godt dekket ja:) Nå skal jeg gå med kryssede fingre sammenhengende i to uker:)

Skrevet

Tusen takk, det trenger jeg virkelig. Nå må det da vell være min tur :o) IKm nærmer seg med stormskritt. Blir vell om 10-11 dager. Har hatt lutealfase på 13 og 14 dager.....

Skrevet

Nå er arbeidsdagen snart over, og bra er det. Jeg er helt ferdig både fysisk og psykisk når halve arbeidsdagen har gått. Fantaserte om en seng på bakrommet her i stad. Hehe

Skrevet

Det hørtes ut som en lur ide :o) Burde foreslå det for sjefen din!!!

Skrevet

Herregud for en slitsom dag. Etter middag vasket jeg kjøkkenet, inkl. kjøleskapet mens samboer og junior gikk tur. Jeg burde sikkert lagt meg på sofaen i stedet, men innimellom kommer man til et punkt hvor man bare må ta møkka. Jeg er veldig lite glad i rot og møkk, greier ikke å slappe av. Mens jeg støvsugde stua etterpå, fikk jeg et ørlite raseriutbrudd (har temperament ja). Samboer har sjukmeldt meg for resten av uka, og det er sikkert en god ide, men vi får se an samvittigheten i morgen tidlig. Jeg hater å være borte, syns liksom ikke jeg er "sjuk" nok. Men jeg må jo tenke på både min egen og den lille ertens helse også.

Skrevet

Høres ut som du bør slappe av litt ja. Må ikke slite deg helt ut... Kjenner til det. Er nok litt lik deg der. Hater rot, må bare få det unna. Ellers blir jeg veldig grinete. Og det føles som et nederlag å ikke få gjort det... Temperament har jeg også :o) Kanksje vi skal skylde på diagnosen??? *smiler*

Du MÅ tenke på deg selv og babyen. Husk, det er kun få ganger i ditt liv du må være borte for noe sånt... Det er viktig å huske på. Og all den tid du har hypothyreose og en SA syns jeg virkelig du skal ta deg litt "fri".... Dermed basta. Enig med samboeren din der ja...

Jeg føler meg i god form om dagen. Får trent masse så formen er veldig oppadgående, toppers. Blir en litt annen hverdag da ja. Deilig å klare å presse kroppen litt og merke framgang....

Nå får du sløve og kose deg med Greys Anatomy. Det skal jeg :o) Gått lang tur i skogen. Hoppe i dusjen snart....

Skrevet

Heisann

I dag er det hjemmedag. Ringte sjefen og hun var veldig forståelsesfull. Hun hadde sett at jeg ikke var i form denne uka, sa hun. Uff, synes det er fælt når man kan se det med det bøåtte øye, men jeg vet at jeg ser litt småjævlig ut om dagen. Som jeg sa en gang tidligere, det føles som om alt henger. Jeg vet jeg ser sløv ut. Mulig jeg blir hjemme i morgen også. Vi får se. Sjefen spurte hvor mye medisin jeg tar nå, hun har jo lavt stoffskifte selv så hun vet jo litt om dette. Hun synes jeg tar mye, så jeg skulle veldig gjerne fortalt hele historien. Men jeg venter til etter høstferien, hvis formen ikke tilsier at jeg må ta det enda mer med ro da.

Jeg har fått junior i bhg nå. Han storkoser seg der om dagen og har sluttet å gråte når jeg drar. Det er deilig. Jeg synes det er så moro nå, han lærer nye ting hver dag. I går drev han og skulle hoppe. Bøyde seg ned, spratt opp og sa "åpp". Lettet jo ikke en cm fra gulvet, men han prøver da *smiler*.

Nå skal jeg innta horisontalen. I dag skal jeg bare slappe av. Kanskje bake en eplekake, men det blir det hele.

Ha en fin dag:) Godt å høre at formen din er så bra. Det kan ha betydning for prøvingen også det:) Tvi tvi.

Klem

Skrevet

Heisan!!!

Godt å høre at du var fornuftig og blei hjemme. Viktig å ta vare på seg selv. Og ta det før det blir for ille og man får langtidsfravær….

Her har det gått i ett i dag med jobb, møte og besøke min mormor. Endelig på sofaen, deilig :o) Vært på tur med en gjeng ufordragelige 16/17 åringer i dag. Fytti!!!! Hvor har det blitt av folkeskikken??? Helt sjokka jeg…. Ikke noe bra….

Dagene bare flyr av sted….. Helga nærmer seg igjen :o) Jippi!!! Meldt bra vær også så da kan man få vært mye ute. Må bare nyte det. Samboer har bursdag til helga så det blir nok en liten feiring også….

Ta fri imorra og du så får du langfri. Høres ut som du trenger det!!!!

Skrevet

Heisan!

Åssen er formen din idag da?

Vi har spist frokost i barnehagen idag, kjempe koselig. Jammen mer høflige 3-4 åringene enn 16 åringene... Ikke bra!!!!

Skrevet

Formen i dag er verre enn i går. Jeg sov tre timer fra 10 til 13 i dag. Herregud. Hatt hodepine i dag, samt vært litt småkvalm. Sliter egentlig litt med hodepine, men i mitt første svangerskap forsvant all hodepine, ikke vondt en eneste dag... I dag våknet jeg av 20-30 stikk på venstre side i hodet. Jeg har hatt en del slike stikkinger i hodet før, men ikke så mye i det siste. I dag har det vært intenst. Jeg har alltid trodd at det har med stress å gjøre og at det kommer fra nakken, men i dag våknet jeg altså av det. Synes det er litt ekkelt.

Jeg skriver under på at 16-åringene mangler folkeskikk. Jeg blir like forbauset hver dag på jobb jeg...

Skrevet

Isj da, dette høres ikke bra ut. Jammen godt du har vært hjemme. Søvn hjelper i alle fall litt og smertene blir "borte". Håper formen er bedre imorra. Kanskje stoffskifte som tuller med deg nå????

Leste på Sonjas forum at man hadde sjeldnere hodepine når man er hypo.... Kan kanskje stemme. Sliter med hodepine i perioder og da er nok stoffskiftet lavt... Ellers er det sjelden jeg tar tabeletter....

Håper formen din er mye bedre imorra :o)

Klem

Skrevet

Hei hei

Da har jeg, etter en smule press fra min bedre halvdel, snakket med legen. Vi ble enige om 50% sjukemelding fram til høstferien. Synes det er en grei ordning egentlig. Jeg kommer til å jobbe til lunsjtider hver dag. Orker ikke en hel arbeidsdag slik jeg er nå.

Jeg hater å kaste inn håndkleet slik, men har vel ikke noe valg nå.

Skrevet

Vikitg å tenke på seg selv nå!!!! Høres ut som en fornuftig løsning!!

Riktig god helg og god bedring :o)

Klem

Skrevet

Heihei

Synes det er godt å tenke på at jeg slipper fulle dager de siste to ukene før høstferien. Jeg skal jo til legen om 2 uker også og ta nye prøver. Jeg fortalte nyheten til mamma i går. Synes det er greit at hun vet det, siden hun begynner å mene at jeg må da ta veldig mye medisin nå. Hvorfor går alt i feil retning tross doseøkning liksom????

Hvor mange dpo er du nå?

Skrevet

Hei!

7 DPO idag så kun en uke igjen nå. Ikke fått tempet de siste dagene. Junior sov til over 9 idag, helt nydelig. Da stod jeg opp, så da bli han nok vekt...

Godt å kunne fortellle det til noen. Sist kom det ganske fort ut med meg all den tid jeg var så dårlig. Greit å folk rundt meg visste det liksom...

Nyter helg. Og godt å tenke på at det kun er 2 uker igjen til ferien :o)

Skrevet

Heisan!

Nyter dere søndagen? Her går det i hundre idag, samboer skal ha bursdagsfeiring idag. Jeg har vasket vinduer, tørket støv, støvsugd og bakt. Måtte sette meg ned litt nå. Kan jo ikke slite meg helt ut... Svigermor komme rom en time og hjelper til litt. Kjekt det....

Hadde skikkelige stikke smerter i magen idag, venstre eggstokk kanskje??? hvem vet, kanskje en liten spire som klorer seg fast???? Nå nærmer set seg med stormskritt... Er veldig spent nå ja.... Må igang med temping imorra igjen. Da er vi tilbake i rutinene :o)

Ha en fortsatt fin søndag. Klem

Skrevet

Heisan!!

Høy temp idag, 36,94 :o) litt positivt ja :o) 9 DPO nå, nærmer seg ja....

Skrevet

Så bra:) Tiden går fort må jeg si.

Jeg har begynt sykemeldingsperioden nå. Skal hjem rett etter lunsj. Føles som en riktig beslutning etter 1 time på jobb.

Skrevet

Så bra. Godt å høre at du føler det er rett beslutning!!

Jeg fikk en liten nedtur nå. Ei jeg jobber med er gravid. Bare overhørte det... Hun har ikke fortalt det til meg. Hun er nettopp tilbake etter endt permisjon, sønnen blir ett år denne månede. Nok et slag i trynet. Klarer virkelig ikke å glede meg på hennes vegne... Huff, mest lyst il å reise hjem. Blir enda tyngre hvis det ikke klaffer denne gangen...

Blei skikkelig deppa og lei meg nå...Måtte bare ha det ut.... F... og!!!!!!!!!!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Det er lov til å reagere.

Jeg har fortalt det til sjefen i dag. Hun visste at jeg skulle være 50% sjukmeldt, men jeg ville ta hele grunnen face to face og ikke på mail. Hun hadde vel tenkt tanken, tror jeg. Jeg har igjen 35minutter på jobb nå, og det er nok føler jeg. Sliter en del med stikkinger på venstre side i hodet. Det er så ekkelt. Våknet av det inatt også:( Håper det kommer fra nakken bare, og at det ikke er noe galt i hodet (også). Huff.

Det SKAL klaffe for dere denne mnd. Det har jeg bestemt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...