ina:) Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 mener jeg har hørt en plass at venter man jente får man store pupper eller større enn om man venter gutt da. Hehe. Kanskje litt vel privat men morsomt om noen vil dele noen erfaringer Må si at for egen del vokste ikke puppene noe særlig forrige svangerskap og da var det en liten prins, faktisk ganske mye større denne gang og hva jeg venter strides de lærde om hehe
Thea og Erle Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Mine er nok helt likt som da jeg ventet guttene. Og nå skal jeg visst ha jente?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Har gedigne pupper:) venter jente nr 3, blir større for hver gang!! Tror d må være noe i det, JA!!
GRAM Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 stemmer,nå når jeg skulle ha ei jente fikk jeg kjempe pupper.
En liten mamma Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Oj, så spennende -det har jeg aldri hørt før! Mine pupper har vokst mer enn jeg hadde drømt om! Så da blir det jo spennende å se etter ultralyden imorra da, om det faktisk er ei jente der inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå