Gå til innhold

Noen me Diabetes type 1??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

I hva me jordmor i dag og hun tok ultralyd. Hun målte min lille prinsesse:) å hun har vokst sinnsykt masse. Jeg har Diabetes type 1 og den lille ligg 32% over normalen. ble litt skremt da. Er 33 uker nå på onsdagen og hun veier ca 2800 allerede. Så hun er ganske så stor. Noen andre som har sukkersyken her inne? Vært kjekt å høre om noen andre i samme situasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Har hatt type 1 i snart 21 år, og fødte forrige lørdag et lite vidunder på 4080gram og 55 cm.

HAn har hele tiden ligget litt over normalen på vekstscreeningen, men har fulgt sin egen kurve jevnt. - Dermed er han genetisk stor og ikke "sukkerstor", det er nemlig forskjell på det, som overlegen jeg har gått til kontroll hos hele veien sa! Kan kanskje være lurt å finne ut om jenta di følger sin egen kurve, eller om hun har gjort "hopp" (har vokst ekstra mye i en periode)? Videre er det jo en viss feilmargin på screeningene, men det kan jo slå ut begge veier.

Uansett - Lykke til!

Skrevet

okay..:) kossen gikk fødselen da? hadde du vanlig eller keisersnitt? og gjorde de noe spesielt me en gang han kom ut? Lurer sånn på dette, de kan ikke savre meg der jeg går på kontroll skjønner du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...