Gå til innhold

Endelig hjemme med sk@tten utenfor m@gen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til fredag 8 september klokka 3, ( 3 timer over termin) Ble jeg mamma for 3 gang:-) ( Herlig ) I magen viste det seg at Malin Alexandra har holdt hus de siste 9 mnd!

selvfølgelig synes jeg hun er den skjønneste jenta på jord, og nå er jeg bare overlykkelig:-) Var jo drittlei på slutten.

fødselen var over nesten før den starta, var inne på føden klokka 00.20 og klokka 03.00 var jeg stolt mamma til nummer 3. Fikk epidural under fødselen og hadde en fin fødselsopplevelse.

Malin kom med ansiktet opp ( stjernekikker) og navlestrengen en gang rundt halsen og en halv gang rundt kroppen, så det var bare og presse på for å få henne ut før det gikk galt. Heldigvis gikk det bra.

Nå ligger mitt lille vidunder oppi vogga si og sover og mamman er bare så lykkelig..

sender over lykkeønskninger til dere som begynner og bli lei, og bare går og venter på å få deres små vidundre i armene. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive de vitale mål, som var 3170 gram og 50 cm, ho 35 cm

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Malin Alexandra :))

Skrevet

Gratulerer masse :o)

Bare lurte på en sak, venter selv nr tre. Hvordan var denne fødselen i forhold til de andre?

Skrevet

Da vil jeg bare følge etter de andre og si GRATULERER SÅ MYE BEGGE TO TIL DE NYBAKTE FORELDRENE!!!!!!!!!!! Selv har jeg to mnd igjen men vi gleder oss veldig te og sevårt lille nurk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...