Gå til innhold

Oktober: Hvilken uke er jeg i??


lykkeliten født-23.10

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting plutselig jeg nå.... tidl å skylde på ammetåke sikkert:)

 

Alså, har termin 23.10 trodde jeg var i uke 34 ettersom jeg i morgen har 6 uker igjen.

 

Men andre med termin den uka sier de er i uke 35?????????

Hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oktobermamma..

 

Føler meg skikkelig teit nå.. men..

 

Jeg har jo termin man om 6 uker..

Skjønner ikke utregningen jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja samma kan d være!!! Han kommer når han er klar uansett. Har ikke lært han hverken årstall, mnd eller kl ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette betyr at du har begynt på uke 35. altså du er ferdig med 34 uker, og startet med din 35. uke. Da er du i uke 35.

ikke helt enkelt dette......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 21 oktober, to dager før deg, og ifølge eksperter på ullevål var jeg 34+1 på fredag. Er da 34+4 i dag. Du kan trekke fra to dager =)

Jeg går heller ut fra det enn det som står her, da jeg ikke helt forstår hvordan BiM regner =) BiM sier jeg er i uke 35, har 6 uker igjen og termin skal være etter uke 40. BiM mener da at man skal føde ifølge termin i uke 41, men to uker etter termin, altså i uke 42 ifølge BiM skal fødselen settes igang hvis barnet ikke har kommet til da.... Så hør på leger og se på helsekortet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, bim mener bare at du har BEGYNNT på din 35 uke.. for du er jo 34+4 dager? du er jo bare 34 fullgåtte uker, men "er inne i" din 35 uke, altså du er begynnt på den uken. det er derfor bim og babyverden ser ut som de er en uke forsjellig, men de er altså ikke det, de bare "sier" det på en annen måte. babyverden sier hvor mange fullgåtte uker+dager man er, men bim sier den uken man er begynnt på.

puh, hvis dere forstod!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helene85

 

Du har dagen etter meg...

Hva sier du at du er når folk spør hvilken uke du er i:)?

 

Og når noen spør hvor mange uker d er til termin?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier jeg er i uke 34, og at jeg har 6 uker igjen... selv om jeg har begynnt på min 35 uke, så er jeg jo bare 34 fullgåtte... så da sier jeg at jeg er i uke 34, og sier jeg hart 6 uker igjen, selv om d vel egentlig er litt mindre.. 5 uker og noen dager liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir faktisk feil av deg å si at du er i uke 34. du er jo ferdiggått 34 uker! og startet med uke 35. dermed er du i uke 35....

men du er 34 uker på vei, det blir noe annet, hehe:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...