Gå til innhold

November: Ultralyd...


mamma til <3to<3

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd for et par uker siden, og ble opplyst om at lille jenta vår hadde et meget ovalt formet hode... Men at målingene var innenfor normalen, så alt så greit ut! Det verste var at legen smålo litt og fikk sagt at hun kom til å få et bananhode... Etter dette har jeg naturligvis hatt noen mareritt og bekymringer. Er det noen av dere som har hørt noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei gud for et utsagn. Kan godt tenke meg at du ble bekymra ja. Har ikke opplevd dette selv, men jeg ville nok tatt kontakt med jordmor for å få litt råd. Evt krevd en ny vurdering. Men det er jo bra at målene var innenfor normalen da! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for ein unødvendig komentar!!

Skal ikkje Leger liksom være profesjonelle??

Eg og synst du skal snakke med JM ho kan sikkert berolige deg litt.

Men alt såg jo greit ut så det er jo sikkert ingenting å bekymre seg for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva jeg har kommet til å gjort: tatt kontakt med ultralydavd. der du var, bedt om å få snakket med legen som sa at den lille jenta di kom til å ha "bananhode". Bedt han forklare hva han egentlig mente med det!!! Regner med at det blir en litt forstyrret lege som kommer til å finne en unnskyldning, men du får iallefall svar på det du lurer på. Du kan jo selvsagt spørre jordmora som andre her anbefaler, men det er kun DEN legen som har sagt det, som kan forklare hva HAN mente med det! Veldig uprofesjonellt av han iallefall, har kommet til å sagt hva jeg har ment om slike kommentarer. Det er bedre å ta tyren ved hornene enn å gå å grue seg å ha mareritt og bekymringer. Skjønner godt at du har det, har kommet til å hatt store problemer med et slikt utsagn hvis jeg var i din situasjon.

LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...