Gå til innhold

Enda en Positiv ELtest , 5 dager etter!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag på dag 17 og fikk enda en positiv ELtest!!!!

Fikk også en på dag 13 men følte liksom ikke at jeg hadde EL , hadde ingen smerter,men i dag fikk jeg både smerter og ELslim og positiv test:))

Dette skjedde også forrige mnd, sikkert pga Pergo....

Og jeg som har vært til akupunktur og fotsone i dag, da var det kjempevondt når ho satt den ene nåla og nå skjønner jeg jo hvorfor:))

Kanskje jeg hadde positiv i går også,men da tok jeg jo ingen test....

Spennende saker dette her:)))

Nei nå må jeg gå og forføre mannen min, he-he:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia optimisten :)

Pergoen har virkelig egget deg opp denne pp :).

Jeg er glad du vet å benytte deg av det,og tipper mannen

er stor fornøyd også....

Håper at du blir mere å se etter el...

Savner deg her jeg....

Klem fra vilsågjerne.

Skrevet

Hei vennen:))

Syns du jeg er her inne lite?Jeg som mente at jeg var her mye,men jeg føler kanskje at jeg ikke har så mye å bidra med..vil ikke kjede dere heller,vet du:)

Men nå skjer det i hvert fall noe:))))

Stoor klem fra meg

Skrevet

He-he, jeg ble så opptatt av den testen at jeg glemte å spørre deg om det jeg skulle...

Hvilke dag er du på nå?

Merker du noe til Pergon?

Skrevet

Det riktige blir vel at jeg er her mye,og du akkurat passe...

Kan jo ikke forvente å finne deg her bestandig...C";).

Men da er det el da optimist,og kanskje 14 dager til du serverer gode

nyheter...Jeg gleder meg på dine vegne !

Jeg antar at jeg har el til helgen,mannen reiste på rep i dag.Men ikke uten en skikkelig innsats i forkant da...sånn i tilfelle !

Ringte også og purra på st.olav i dag,så den koselig damen skulle nå finne en time til meg og sende brev.Der skulle hun også vedlegge sædprøve skjema til mannen..Det gleder han seg ikke til!

Leste på ass.befruktning at dere også vurderer Danmark...

Noen spesiell plass dere har tenkt på?Har hørt mye positivt om Danmark,så det er ikke utenkelig for oss heller...

Skrevet

Tenkte på Cicconia i Danmark og prøve ICSI med ass hatsing,nei vet ikke hvordan det skrives...med de tar hull på egget i hvert fall,så blir det lettere før egget å feste seg..

Dr Purvis som mannen min var hos ang sædprøve,sa at den klinikken var best..

Sædprøve går så greit så, mannen min grua seg,men ikke no problem:)

Men jeg tenkte først at om jeg ikke ble gravid denne pp,så skal jeg ta sånn otrivelle eggløsningsprøyte+hormoner først, Danmark om det ikke funker...

Hva har dere tenkt på da,prøverør eller ICSI?

Skrevet

Jeg er på dag 11 i syklus nå,og jeg må si jeg har ikke merket noe særlig til pergoen.I vanlig syklus synes jeg å kjenne mere rasling i eggstokkene om du skjønner hva jeg mener,og plager har jeg ikke hatt i det hele tatt denne pp...

Har lest litt om assistert hatching,og tror det må være greit å få med den lille ekstra hjelpen det kan gi...

Stanpungt til ivf/isci har vi ikke tatt,da vi er jo nå i utredning.Men har forstått det slik at om det er noe galt med svømmerne til mannen så er det vel isci som er å anbefale.Har også hørt skryt om cicconia,og en annen klinikk som heter maigaard.Cicconia sin nettside har jeg ikke sett,så om du har den hadde det vært ok...

Vi kvalifiserer antagelig til offentlig behandling hjemme,men avhengig av hvor lang ventetiden er hjemme kan det hende Danmark blir aktuelt...

Med mindre de finner alvorlige feil på oss da...:)

Skrevet

Jada,siden heter:www.ciconia.dk:))

Ja,jeg vet også om rasling i eggstokkene, kjente det i dag:)))

Da får jeg en lang syklus alikevel da:((

Jaja,vi får bare stå på:))

God natt til deg:))))

Skrevet

Det er ikke innsatsen det skal stå på vet du optimist :)

Har lest litt om ciconia nå,og der ser veldig greit ut.Det gjør det også på www.maigaard.dk.

Litt godt å tenke på at man kan komme fort i gang der når man bestemmer seg..

Da er jeg på dag 12,spennende om det er el her i huset snart...

Håper på positiv el -test på torsdag,da kommer jo mannen hjem fra rep...og har sikkert ikke noe i mot litt ekstra kos...Har egentlig hatt tro på dag 17,og det er ikke før på søndag...så det ER bare å vente å se...

Tålmodighet er en dyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...