Gå til innhold

Chanelle, Cat68,Estelle, Nattinatt Noen som kan spå meg? Treng litt glad nyheter..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, kan prøve, jeg:0)

Har dere barn fra før? Kan ense et litt eldre barn her, litt for seg selv på en måte... Du kan jo ev. si om dere har barn fra før, slik at innkomne bilder blir litt letter å "sortere":)

Får opp graviditet i januar hos deg, og da ei lita jente:0)

Kan si mer om barn totalt, når jeg vet om dere har barn fra før!

Jeg får opp arbeid hos deg, men ikke akkurat nå, kanskje? Kan ense at du er ei arbeidssom dame, og at du liker at det skjer noe i livet ditt. Jeg kan få frem skole og utdanning. Enten er du midt i det, eller ønsker å ta fatt på det. Din fremtidige jobb vil være innenfor dette studieområdet. Jeg får opp et kontor og mennesker. Kan si mer om detaljene senere om du vil.

Stabil økonomi hos dere. Men denne er kanskje ikke så god som du kanskje ville ha ønsket? Likevel får jeg opp at dere mestrer å leve litt nøkternt, slik at det ikke er et stort problem i hverdagen.

Får opp lykke i tiden fremover hos dere, jeg:0)

Ser lys og glede...høres ut som en klisjè, men;0)

*klem*

Hei hei..

Jo det stemmer , vi har en liten gutt på8 mnd.. Men hva mener du med "litt for seg selv"?

Eg er ikkje i jobb no.. Skal begynne igjen i november... Er ikkje helt med på det med skole og kontor????

Kan du se hva glede vi har i vente??

Vet ikke om det svarer til ev. utdanning, men jeg får opp jobb hos deg i et kontormiljø, med mange mennesker. Men bildet er nokså diffust, kanskje noe frem i tid?

Hva gullet deres angår, mente jeg at jeg fikk ham opp sånn litt på siden av dere to, men det var sikkert for å vise at han var nettopp deres:0)

Er nokså fersk i faget, og driver ennå å lærer meg hvordan jeg skal tolke bildene som kommer:0)

Hva gleden angår, kan jeg bare ense at dere er lykkelige, kanskje den største gleden!!?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...