Gå til innhold

Da er lakseroljen tatt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå klart å tvinge i meg en liten dose av lakser-olje, venter spent på hva/om det er noen virkning på meg.

Har hørt at det må være modent for at fødselen skal kunne komme igang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin? Lykke til!!:)

Skrevet

Jeg tok lakserolje når jeg fikk mine to første. Tror kanskje det gjorde at fødselene gikk litt raskere :-)

Kommer nok til å gjøre det igjen hvis det drøyer for lenge.

Lykke til

Skrevet

Jeg har på en måte fått to terminer på sykehuset 19 og 26 september, så et sted mellom der.

Har hatt en del regelmessige kynnere i morges så jeg håper dette hjelper på...

Skrevet

Les dette

Jeg tok det før jeg var helt moden. 2 uker før terminen. Jeg hadde møtt veggen og MÅTTE bare ha barnet ut. Det skulle jeg ikke ha gjort.

En venninne hadde gjort det og det gikk helt fint. For min del så fikk jeg normal diare. Tok kl 22. Kl 01.00 våknet jeg med diare og maserier. De kom med 2 minutters mellomrom og varte i 2 timer. Uten noen egentlig effekt på livmoren. Magen slappet ikke av imellom og ungen lå konstant i klem. Ble bekymret for barnet som ikke fikk slappet av. Ringte føden. De sa at de ikke kunne gjøre noe da, men at jeg fikk ringe på senere om det ikke gav seg. Etter de 2 timene gikk det hele over til 7 timer med maserier med 4 minutters mellomrom. Da ble magen myk imellom hver gang ihvertfall og jeg tok 2 paracet, som anbefalt av føden og fikk sove igjen.

Kl 9 på morgenen var det hele over. Men ingen fødsel var startet ordentlig. Det hele var bare maserier - som stresset både meg og baby. Ikke bra! Jeg skjemmes skikkelig på vegne av babyen - og jeg skal ikke ta det igjen.

Har i etterkant hørt om stresset baby her inne som bæsjet i fostervannet og endte med infeksjon og hjerneskade... DET er det IKKE verdt for min del. Jeg får gå ut de siste ukene. Har slått meg til ro med det nå.

Skrevet

Tok ei barneskei med lakserolje for å få dreis på kynnene..Fønka begge gangene..Men da hadde slimproppa gått og hadde 2 cm åpning.Men det kan stresse babyen.Mange babyer som stresser bæsjer i fostervannet, men det gjør også babyer der moren ikke har tatt noe avføringsmiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...