Venter på vesle jenta! Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Var hos legen i dag, grunnet høyt SF mål de siste tre ukene ble jeg sent til UL på sykehuset. Er 37 uker i dag. Målene mine var 40cm!! Det er jo langt over alt som heter skraverte felt og neste gang er det vel ikke mulig å kryssse av lenger opp!!!! Alt så bra ut på UL, normalt med fostervæske og ingenting som virket uvanelig! Fikk se et ordentlig bilde av "tissemannen" og pungen! Gjett om jeg var stolt!!! Kjempe artig å se! Går jeg frem til terminen trodde hun han kom til å veie rundt 3600-3800! Kjempefin størrelse det!! Var veldig redd han kom til å være kjempe stor!!! Litt rart de ikke kan finne noe årsak til de høye målene... Begynner å bli veldig klar til å møte denne rakkeren som skremmer sin førstegangs mamma!!
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Heisann. Så godt at alt så bra ut... Jeg har lagt høyt over SF nesten hele svangerskapet, men nå har det normalisert seg... Har samme termindato som deg:-) Jeg venter ei jente... Spennende tid vi har forann oss nå. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Jeg har også høye SF mål. Min er på 41 og har 4 dager til termin... Trodde jeg også hadde kjempebaby i magen...men den er estimert til ca 3,6 kg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå