Gå til innhold

TIL ALLE :-)

*We68*

Anbefalte innlegg

misa med baby i magen: ) skriver dette som hovedinnlegg:

"samboer og far til barnet har vært utro og gjort en annen gravid, i tillegg nekter hun å fjerne barnet? Hva faen skal jeg gjøre? Er helt ødelagt og psykisk knekt nå! Vet ikke om jeg klarer meg så bra nå.. stakkar barn..

hva skal jeg gjøre?

misa med baby i magen: ) "

Det hun trenger er ikke noen som er bedrevitende og perfekte å fortelle henne at hun skal gjøre ditt eller datt. Ingen burde si et ord om abort, hverken til henne eller den andre.

men hva blir ett innlegg til? jo en krangel om at folk ikke tåler hverandres synspunkter. vi er er en gjeng ukjente personer som sitter å spørr hverandre og trenger støtte og råd for å klare enkelte situasjoner i livet. Men om noen har negative meninger om en annens valg eller mening bør enn heller holde kjeft og ha sine meninger fro seg selv.

Om en veninne av dere, en datter eller en søster hadde kommet til dere og spurt om råd, kansje det ikke er råd en gang, men en frustrasjon for å få ut ting, sier dere da at man skal ta bort barnet?

jeg har selv 3 barn fra 15 til 19 år og om noen av de skulle komme hjem og fortelle meg noe sånt hadde jeg ikke som mor en gang sagt noe neggativt slik at det kunne tolkes som at jeg mente at det var best for de å ta det bort.

klart det er best å vente med hensyn til utdanning, men alt går ann i dagens samfunn, og ja noen får sosialstøtte og hjelp for å klare seg. men er det ikke bra da???

Det jeg vil frem til er:

1. er det rart annonymknappen blir brukt?

2. er vi bedre enn andre?

misa har kommet i denne situasjonen fordi samboern har vært utro. ikke hennes eller den andres feil. vi kan hjelpe misa til å sortere tankene og mulighetene ja...men vi er ikke dommere.

og dette gjelder vist flere saker her inne.

og en ting til.....det er veldig mange som svarer possitivt og hjelpe r henne også :-)

og etter dette innlegget får jeg vel min hets....men jeg driter i det, jeg er 38 år og klarer meg nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...