Gå til innhold

Noen som kan spå meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forferdelig nyskjerrig på dette med spåingen dere driver med her.

Kanskje noen kan fortelle meg om jeg får barnehageplass eller dagmamma (og hvem av dem vi får) innen den tiden vi trenger det?

En annen ting som kan være morsomt å høre.... når jeg slankemålet mitt ? Skal ned maaaaange kg. til.

Spennende å høre resultatet.

Jeg er født 16.05.1973

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et siste dytt oppover på listen før jeg gir meg

Skrevet

takk for dytten moaas...

Digger deg.....

Skrevet

Hei!

Nesten litt moro å få frem bilde av deg! Blir i sånt godt humør! Vil med det tro at du er ei dame som har liv og røre rundt deg. Du virker "frisk" og smilende!

Tar slankingen først;

jeg får opp at du klarer deg flott nå fremover, men at du støter på litt tyngre perioder..du føler kanskje at det hele stopper litt opp, og at det t.o.m går litt tilbake..Men ikke gi deg! Jeg har bilde av at du reduserer vekta meget, dette kan du klare!

Får klart frem barnehage her, men kan ikke garantere at dette blir å stemme. Men bildet er ihvertfall ikke å ta feil av. Håper det stemmer da, skla krysse fingre, jeg;0) XXXXXXXXXXXX

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk Chanelle2.

Jepp jeg har liv og røre rundt meg. Hele tiden siden jeg har en liten en på snart 9 mnd. som er fullstendig turbo.

Dette med slankingen liker jeg å høre, i hvertfall at jeg reduserer vekta meget.

Når det gjelder barnehage, så fikk vi i går et tilbud fra en privat barnehage men er usikkre på om vi tør å ta sjansen på dem. Den ligger langt unna oss og dem sa dem skulle hente og bringe barnet for oss. Vi vil helst ha kommunal barnehage rundt her vi bor. På en måte har du rett i det du har sett..

Igjen tusen takk... Spennende å bli spådd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...