Gå til innhold

når og hvor lenge har dere vært sykemeldt?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Uke 25 pga kynnere. Trodde det holdt med å gå ned i stilling, men fulgte rådet fra legen om å holde meg helt i ro et par uker og merker at det absolutt har gjort en underverker! Skal prøve meg i 50% jobb fra neste uke. Spent på hvordan det går...

var ikke sykmeldt en eneste dag i forrige svangerskap.

Heller ikke sykemeldt i dette svangerskapet, iallefall ikke ennå. (uke 24)

Jeg er kjempeheldig og har vært frisk og uten særlig komplikasjoner i begge mine svagnerskap (bank i bordet)

hei:) kan jeg spøre hvorfor du ble sykemeldt "så tidlig"?

jeg er 4+4 og har invalidiserende bekkenløsning- er student og etter rådgivning i dag ble jeg fortalt at jeg måtte ha 100 prosent sykemelding for å beholde rettighetene mine, bl.a. fødselspermisjon ( står mer på student og gravid)

men jeg er redd for at "ingen lege" vil sykemelde så tidi....

(sykemeldingen måtte vere langtids oxo- ut svangerskapet- ellers ville jeg miste rettigheter......)

• 2 uker senere...

Annonse

hei jeg har vært sykemeldet siden uke 8. er i uke 35 nå og er sykemeldt til permisjon.

jeg er lei, skulle ønske jeg kunne jobbe. men har ikke noe valg. sist ble jeg sykemedldt først siste mnd før permisjon men det var for bekkenløsning, denne gangen har det vært komplikkasjiner i sv. har måtte holde meg i ro og har egentlig et veldig aktivt yrke i barnehage, så det var ikke noe gøy å måtte være i ro.

Sykmeldt aktivt uke 6 og en måned framover pga av spying når som helst, trøtthet og kvalme. den sykmeldinga med nokså "passiv" fordi jeg ikke fikk i meg noe mat før 13 på dagene. deretter sykmeldt 50% i to uker for mye av det samme, og nå sykmeldt 20% for det samme. men det går sannelig framover, så etter denne runden regner jeg med å være 100% tilbake:)jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...