Gå til innhold

Hei alle sammen. Please se her :o)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siden dere er gravid,så tenkte jeg at jeg kanskje kunne spørre dere om noe :o)

IKM er på torsdag som kommer 14/9. MEN, har hatt ømme pupper no i en uke,og det er faktisk helt j*****,og har vært litt trøtt de to siste dagene.føler meg oppblåst,og ikke helt på topp.

Så igår hadde vi litt *hard* sex, og da kom d litt blod etterpå. Jeg hadde ikke ondt eller noe da,og var lite blod.Men så en time to senere,så kom det mer blod.og har blødd en del siden det,og blør ennå.Hadde litt mens smerter før idag,men ikke fullt så kraftige som de pleier være og blødning er ikke lik noen av mine andre blødninger tidligere.Og jeg pleier alltid ha ENORMT med smerter,og det har jeg da altså ikke no.Blodet er helt rent rødt.lyst. men pleier være mye mørkere.(sorry detaljene).Har tatt grav test,men de er negative,vet IKM er på torsdag,hadde EL torsdag 31/8.Og IKM er alltid 14dager etter hos meg. Det jeg lurer på er om d er mulig at jeg kan være gravid???

Er det noen av dere som har hatt det sånn?Håper noen kan hjelpe meg.Er ganske frustrert i og med at vi har prøvd ganske lenge.

hilsen meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

det kan hende du er gravid. Jeg testet på IKM dagen og fikk en svak strek i morgenurinen. Tre dager etterpå hadde jeg en liten blødning som varte i en uke. Kun lyserødt blod. blødningen jeg hadde kom etter sex

Jeg var hos legen og fikk info, at en del kvinner kunne ha mensliknene blødning de første to tre mnd, og at jeg kunne nok være en av dem. jeg hadde ikke ondt i det hele tatt under blødningen. På de verste dagen kom det litt blod i truseinnleget og litt blod hver gang jeg gikk på do.

Vent i noen dager til, ta en ny test hvis du er usikker. NB! morgenurin er best og de fleste sier at CB graviditetstesten slår tidliger ut enn andre som er forsøkt (NB! den digitale trenger mer hormoner enn den andre for å slå ut).

Håper alt går bra med deg. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...