Gå til innhold

Oktober: Tønsbergjenter???


Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som bor i tønsbergområdet her?? Akkurat flyttet hit og har lyst til å bli kjent med andre med termin rundt samme tid :) Tørr ikke å gå på treff alene (ja er litt pysete) så om det er noen her inne som skal på treff eller vil bli kjent er det bare å skrive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg...bor på Nøtterøy,flyttet hit i November, så jeg kjenner ikke så mange her jeg heller. Har ikke gått på noen treff, da det stort sett ikke har passet, eller at jeg er litt pysete selv... Har termin 14 oktober.

Min msn er [email protected] om du har lyst til å skravle litt mer der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. jeg er ei jente på 24 fra andebu som har termin 24 oktober..Har vært på et bim treff på cafe m og det var kjempe koselig..neste treff er onsdag 20 sept klokka 13.. jeg skal i allefall dit:) bli med da vel..flere gravide å dele erfaringer med.. hvis du vil kan du legge til meg på msn også... [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på samme treffet. Og det var første gang for meg. Jeg håper å komme på treffet som er tll onsdagen også. Den lille tulla i magen har noen utålmodige tendenser. Men jeg håper hun holder seg inne litt til, er jo bare i uke 35, med termin 21. oktober.

Kom på treff da vel. Jeg var litt nervøs jeg oså, men det var bare gøy.

 

Håper vi treffes.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...