Gå til innhold

ergobaby-carrier - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en seks mnd gammel jente som veier nesten ni kilo... Begynner å bli veldig tung å bære i Babybjørn, jeg blir fort sliten i ryggen....men hun er så glad i å sitte sånn og se seg om!

Har blitt tipset av en venninne om en annen bæresele som heter Ergobabycarrier, er det noen av dere som kjenner til denne? Hadde vært greit å høre litt før vi evt kjøper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problemet jeg, og kjøpte ergoen er kjempe forøyd!! Er bare viktig å prøve seg litt frem i begynnelsen sånn a du får fordelt vekten på hoftene og ikke bare skuldrene.

Skrevet

Bærer mitt 14 kg tunge barn i Ergo =) Er kjempefornøyd. Må stadig prøve meg fram med stramming og slakking av reimer, som den over nevner, for å få mest mulig av vekten fordelt på hoftene.

Skrevet

Vi har brukt ergo bæreselen en god del ja. Det tar litt tid og lære seg teknikken, men er veldig god og bære barnet i. Best for ryggen er det og ha barnet på ryggen, men du kan og ha det på hoften eller magen.

Babyslynga.no selger denne.

Skrevet

Superfornøyd! Anbefalles, håper du allerede har fått bestillt deg en. Det er helt noe annet enn babybjørn.

MEN, ergoen er definnitivt best å bære på ryggen, så ta deg tid til å lære deg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...