Gå til innhold

Er det sant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det stemmer det. Nå er det slik at ulike leger praktiserer ulikt, men reglene i det offentlige sier at man ikke skal begynne å undersøke noe før man har prøvd i et år. Aborter ser de bort i fra hvia det er færre enn 3. De begynner også å telle mnd fra siste gang du mista og bryr seg ikke om tiden du har prøvd før du ble gravid. Når du har vært gravid to ganger vil de se positivt på dine graviditeter, for da kan dere bli gravide.

Bittert? ja! Jeg er i samme situasjon. Jeg har prøvd i snart 4 år, men har vært gravid 2 ganger i den tiden. Når jeg gjerne vil påpeke at jeg har prøvd lenge avfeier gynekologen min meg, og nevner kun det antall mnd siden siste graviditet. Nå må jeg også si det at jeg diskuterte meg fram til utredning noen mnd før, med det argumentet at vi bruker så innmari lang tid på å bli gravide.

Ellers finnes det ingen slike regler i det offentlige!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6278886-er-det-sant/#findComment-6279622
Del på andre sider

Har vært på Volvat jeg...Og der sa de til meg at de hadde de samme reglene som i det offentlige..

Jeg blir så utrolig forbannet og frustrert!!!!

Trodde jeg kunne få hjelp nå i oktober, men må vente til Mai??!! Da er jeg 32 år. Også må jeg sikkert vente i minst et år til før de finner ut av noe som helst og da er jeg 33 år. Jeg rekker sikkert å bli 34 før de får satt igang med noe som helst.

Vet at dere her inne har slitet mye mer enn hva jeg har gjort ennå, og jeg må bare si at jeg ikke skjønner hvordan dere klarer å holde motet oppe.

Beklager syteinnlegg, men føler meg bare helt hjelpesløs i dag..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6278886-er-det-sant/#findComment-6286434
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...