Gå til innhold

Noen andre som baler med mye slim i halsen?

Forglemmerei

Anbefalte innlegg

Bør jo ikke ta hostesaft å sånt,så hva skal jeg gjøre da for å bli kvitt det?Nå kjenner jeg er kvitt den vanlige kvalmen man skal ha de 3 første månendene,men nå er det slimet som ikke vill gå bort,kan bli kvalm å brekke meg å kaste opp av det å det er nokså plagsomt.Så lenge jeg har det slik tørr jeg heller ikke til tannlegen for nå utsatte jeg det pågrunn av den vanlige kvalmen i svangerskapet men slimet i halsen det vill liksom ikke gå vekk,noen andre som baler med det samme?Er det noe som helst jeg kan gjøre?Dette har vell ikke noe med svangerskapet å gjøre er det vell?

Fortsetter under...

Jeg har astma og blir ikke akkurat bedre under graviditet. Det er endel "gamle" medisiner man kan ta. Du kan f.eks. ta Solcipect som er slimløsende hostesaft. Det er ellers en tablettkur du kan ta. Jeg husker ikke navnet så spørr på apoteket. De er reseptfrie og pakken er gul. De virker slimløsende. Lykke til!

Hei!

jeg har også vært vedig plaget med mye slim i halsen, faktisk gjennom hele svangerskapet! Er nå i uke 34. ganske plagsomt og ekkelt ja.Slim hinnene forandrer seg visstnok mye når man går gravid.

Ikke mye trøst kanskje, men spør jordmor`\ lege om det er noe du kan gjøre neste gang du er på kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...