Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Kjæresten min sier jeg er nærtagende og hårsår... på grunn av graviditeten...Og Ja,noen ganger kan det nok være,...Gråter lettere og sånn... Er det bare hormoner?Kjenner jeg ikke meg selv?Går det over??
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Det er nok hormoner, ja! Kjenner meg godt igjen. Jeg gråter av glede og kjefter ut uskyldige. Jeg er vrang bare for å være vrang og nærtagende for minste filleting. jeg skjønner ikke at andre ikke skjønner hva jeg mener og jeg skifter tv-kanal bare fordi jeg ikke vil se ting som er vonde å se, som feks hunder som har det vondt på dyrlege-reality... Og det verste er at jeg driter jo normalt i disse tingene til vanlig!!!!! En ting er at det er pga hormoner, det verste er nesten at for oss gravide er det helt normalt
Tussi og Maja Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Deter nok hormoner som er ute og går ja... Har selv blitt veldig overrasket over meg selv den siste tiden. Blir utrolig lei meg for filleting, rørt for det minste og utrolig glad når jeg er glad. Samboeren min har blitt litt redd enkelte ganger over de voldsomme reaksjonene mine. Og det har vel egentlig jeg blitt også. Trøster meg med at det er normalt og at det vil gå over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå