Gå til innhold

Komikk og thriller-spenning mot "slutten"!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg er 34 uker på vei med min tredje gutt. Iallefall trodde jeg det, men nå begynner jeg å lure litt:

Første ul så syns jeg HELT tydelig at jeg så en tiss. Jeg spurte jordmor "er det en tiss?", og hun svarer "Ja det kan se sånn ut." Vi så ikke nærmere etter og snakket ikke mer om det.

Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet og nedfor, hadde hatt en uforklarlig jentefølelse hele veien, bare sånn intuisjon - ikke noen spesielle tegn i så måte. Alle tre svangerskapene har vært forskjellig, men det første og siste ligner mest. Vært mer kvalm nå, men ga seg også fortere...

Iallefall, i uke 29-30 tror jeg det var, var jeg til sjekk på sykehuset pga mistenkt vannavgang. Alt var bra, de tok blandt annet en ul for å sjekke vannmengden.

Da jeg var ferdig undersøkt satt jeg å pratet med legen, hun var av den sjeldne koselige typen. Da jeg reiser meg for å gå sier jeg "ja ja, da vet jeg at alt er bra med minstebror, det var godt å vite!"

hvorpå hun sier Åh, vet du at det er en gutt?? Han hadde rynkeansikt så da jeg sa at første ul viste det, slengte jeg på et spm om hun var uenig. Ja jeg trodde det var ei jente,sa hun - men jeg så ikke enten eller...Lure meg GLEMTE å spørre HVA hun så som gjorde at hun trodde det var ei jente!

Så i dag da, var jeg hos jordmoren min og fortalte om episoden, og viser henne bildet fra første ul. Jeg mener bestemt at jeg ser en tiss. Hun sier "Jammen er ikke dette jente da??"

Hva byr dere meg, kan det bli mer spennende? Kan flire av det nå, har liksom blitt overbevisst om at det er gutt, kjøpt inn en god del gutteklær har jeg jo å...(heeeelt unødvendig etter å ha to gutter født på vintern fra før:-)

På torsdag skal jeg ha ny ul - noen som vil gjette på hva som er i magen min??

FORESTEN sier dere uke 34 (som jeg gjorde her) når dere er 33+2 (det er jeg nå). Har tidligere kommet til å sagt 33, føler at jeg jukser litt nå:-)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da:) Du får se hvem som har rett:) jeg gjetter ikke for jeg har ikke peiling, viste ikke selv hva jeg fikk og klarte ikke å gjette, er sånn logiker og alle vennene mine har fått jente så statistikken helte mot gutt og gutt ble det

Jeg ville sagt 34. uke (trettifjerde uke). eller uke 33+2

Skrevet

Så spennende da! Jeg tipper at det blir jente :-)

Jeg er 31+3 nå, og til andre jeg kjenner som er på bim og i innlegg her så sier jeg at jeg er i uke 32, siden det er det som står på min egen side her. Men når jeg er hos legen og jordmora mi så sier jeg 31, fordi det er det de bruker (31 uker på veg liksom). Til andre som ikke har så mye peiling så prøver jeg å si hvor mange måneder jeg er, eller jeg sier 31 uker på veg.

Skrevet

Takk for svar begge to!! Blir spennende på torsdag ja, men regner nesten med at de ikke får til å se, nesten som det ikke er meningen vi skal få vite det :-)

Ang ukene så kan jeg si 34 inne her iallefall, føles bedre gitt:-)

Takk igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...